صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

دبیرکل سازمان ملل؛رئیسی،ایران را در برهه ای چالش برانگیز در منطقه و جهان هدایت کرد.

پیک آفتاب: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل روز پنجشنبه ۱۰ جوزا در مراسم یادبود رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سایر همکارانش در اثر سقوط چرخ بال گفت: من به خانواده های آن مرحومان و به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت می گویم. دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد:ابراهیم رئیسی ، ایران را در […]

پیک آفتاب: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل روز پنجشنبه ۱۰ جوزا در مراسم یادبود رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سایر همکارانش در اثر سقوط چرخ بال گفت: من به خانواده های آن مرحومان و به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت می گویم.

دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد:ابراهیم رئیسی ، ایران را در برهه ای چالش برانگیز برای کشور، منطقه و جهان هدایت کرد.

گوترش گفت: رئیسی تنها ساعاتی قبل از مرگش با همتای آذربایجانی خود در سد قیز قلعی سی، بزرگترین پروژه آبی مشترک بین دو کشور است، دیدار کرد. در این شرایط سخت، همکاری های بین المللی و منطقه ای بیش از پیش مورد نیاز است.

وی افزود: این همکاری ها برای ایجاد اعتماد، جلوگیری از درگیری و حل و فصل اختلافات حیاتی است.

گوترش تاکید کرد: اطمینان می دهم که سازمان ملل متحد در کنار مردم ایران در تلاش آنها برای صلح، توسعه و آزادی های اساسی می ایستد. سازمان ملل متحد برای کمک به تحقق صلح و امنیت پایدار و توسعه و حقوق بشر برای همه که در منشور آمده است ، هدایت خواهد شد.

دبیرکل سازمان ملل گفت: در حالی که جمهوری اسلامی ایران در سوگ درگذشت رئیس جمهور و همراهانش سوگوار است، من بار دیگر به دولت و مردم آن از صمیم قلب تسلیت می گویم

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x