صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

سخنگوی وزارت خارجه روسیه؛ واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا درباره رسانه‌های روسی در حال بررسی است

پیک آفتاب:با توجه به گزارش های بدست آمده، سخنگوی وزارت خارجه روسیه«اسپوتنیک» درباره تصمیم اتحادیه اروپا درباره اعمال ممنوعیت فعالیت رسانه‌های روسی «ریانووستی، ایزوستیا، راسیسکایا گازتا و صدای اروپا» در کشورهای عضو این اتحادیه، بیان کرد: در حال بررسی طرز  واکنش خود به این تصمیم بروکسل هستیم. شورای اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است که فعالیت […]

پیک آفتاب:با توجه به گزارش های بدست آمده، سخنگوی وزارت خارجه روسیه«اسپوتنیک» درباره تصمیم اتحادیه اروپا درباره اعمال ممنوعیت فعالیت رسانه‌های روسی «ریانووستی، ایزوستیا، راسیسکایا گازتا و صدای اروپا» در کشورهای عضو این اتحادیه، بیان کرد: در حال بررسی طرز  واکنش خود به این تصمیم بروکسل هستیم.

شورای اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است که فعالیت چهار رسانه روسی ریانووستی، ایزوستیا، راسیسکایا گازتا و صدای اروپا را در کشورهای عضو این اتحادیه ممنوع کند.

در بیانیه‌ای، شورای اتحادیه اروپا آمده است: شورا  تصمیم گرفته است که فعالیت چهار رسانه دیگر روسی که پروپاگاندای روسیه را ترویج داده و با جوسازی رسانه‌ای از حمله و تجاوز به اوکراین حمایت کرده‌اند را در کشورهای عضو این اتحادیه ممنوع کند.

بیانیه شورای اروپا افزوده است: در راستای احترام به منشور حقوق اساسی اتحادیه اروپا (TCE)، ممنوعیت‌هایی که بر سر آنها توافق شده است، شامل فعالیت این رسانه‌ها در حوزه‌هایی غیر از انتشار اخبار نمی‌شود و این چهار رسانه روسی و حتی می‌توانند در حوزه‌هایی مانند انجام تحقیقات یا گرفتن مصاحبه در کشورهای عضو اتحادیه اروپا فعالیت داشته باشند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x