صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

حماس: آمریکا مسوول جنایات و حامی اسرائیل است

پیک آفتاب: براساس گزارش های به دست آمده به نقل از خبرگزاری سما، در بیانیه ایی جنبش حماس بیان می کند: ارتش اسرائیل در جریان ادامه عملیات چند روزه در شهر رفح، هجوم و جنایات در محله «الزیتون»، از آغاز عملیات نظامی در «جبالیا» خبر داد و به شهروندان ساکن این منطقه هشدار داد که […]

پیک آفتاب: براساس گزارش های به دست آمده به نقل از خبرگزاری سما، در بیانیه ایی جنبش حماس بیان می کند: ارتش اسرائیل در جریان ادامه عملیات چند روزه در شهر رفح، هجوم و جنایات در محله «الزیتون»، از آغاز عملیات نظامی در «جبالیا» خبر داد و به شهروندان ساکن این منطقه هشدار داد که آن را هر چه زودتر  تخلیه کنند. این اقدام تاییدی بر اصرار کابینه اسرائیل بر ادامه جنگ و نسل‌کشی بر ضد مردم در نوار غزه از طریق بمباران، کشتار، آوارگی و تخریب ساختارهای غیرنظامی است.

حماس تاکید می کند: ما دولت آمریکا و «جو بایدن» رئیس جمهوری آن را به دلیل اصلی حمایت جنایات های اسرائیل، مسوول تشدید این جنایات علیه غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالمندان می‌دانیم.

در جریان این بیانیه آمده است: ما از جامعه بین‌المللی و سازمان ملل می‌خواهیم که مواضع گیری را کنار بگذارند و برای متوقف ساختن تجاوزات دشمن و ارائه حفاظت فوری از غیرنظامیان بی‌دفاع بر این رژیم فشار بیاورند.

این گروه تاکید کرد که جنایات اسرائیل تاثیری بر عزم و اراده ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آنها در برابر ظلم وستم دشمنان تا زمان آزادسازی سرزمین فلسطین نخواهد داشت.

این بیانیه زمانی صادر شد که ارتش اسرائیل با انتشار ۲ نقشه از فلسطینی‌ها خواست تا مناطق بیشتری را در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه و منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه تخلیه کنند. این خواسته به دنبال تصمیم شورای جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش دامنه عملیات در شهر رفح صادر شده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x