صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کمک 360 تُنی عربستان به افغانستان

خبرگزاری عربستان سعودی در گزارش تازه‌ای می‌نگارد که این کشور برای مردم افغانستان، 360 تُن کمک‌های غذایی و وسایل سرپناه کمک کرده است.

خبرگزاری عربستان سعودی در گزارش تازه‌ای می‌نگارد که این کشور برای مردم افغانستان، 360 تُن کمک‌های غذایی و وسایل سرپناه کمک کرده است.

پیک‌آفتاب: خبرگزاری عربستان سعودی با نشر گزارشی می‌نویسد که کشور شاهی سعودی محموله جدید کمک‌های بشردوستانه را برای مردم افغانستان فراهم نموده است. این خبرگزاری تصریح می‌کند که این کمک‌ها شامل 16 موتر می‌شود که 360 تُن کمک‌های غذایی و وسایل سرپناه را در بر می‌گیرد.

این خبرگزاری علاوه می‌کند که این اقلام از راه زمینی از طریق مرز پاکستان وارد افغانستان شده تا میان نیازمندان در ولایات مختلف افغانستان توزیع شود.

خبرگزاری سعودی می‌افزاید که تیم مرکز امداد بن سلمان، این محموله را که حاوی 11 هزار بوری آرد، 5500 بسته غذایی، 3593 کمپل و 3072 بسته اقلام زمستانی را به هلال احمر افغانستان تحویل داده تا به فقرا و نیازمندان در فصل سرد زمستان توزیع گردد.

این در حالی است که پیش‌تر شبکه النشره عربستان سعودی گزارشی را نشر کرده بود که ریاض تصمیم دارد بعد از وقفه چند ماهه سفارت خود را در کابل دوباره باز و به فعالیت خود ادامه دهد.

بازگشایی دوباره سفارت عربستان سعودی در کابل

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x