صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

نشست تروئیکای توسعه یافته درباره افغانستان در ماه نوامبر در پاکستان برگزار می‌شود

کابلوف: "نشست بعدی "تروئیکای" توسعه یافته در مورد حل قضایای افغانستان که شامل کشورهای روسیه، ایالات متحده امریکا، چین و پاکستان می‌شود، قرار است باردیگر در نیمه ماه نوامبر در اسلام آباد برگزار شود.

ضمیر کابلوف، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفت: “نشست تروئیکای توسعه یافته در مورد افغانستان، در ماه نوامبر در اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود.”

پیک‌آفتاب: ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و مدیر بخش دوم آسیای وزارت امور خارجه آن کشور، امروز دوشنبه، 25 اکتوبر در یک کنفرانس آنلاین گفت: “نشست بعدی “تروئیکای” توسعه یافته در مورد حل قضایای افغانستان که شامل کشورهای روسیه، ایالات متحده امریکا، چین و پاکستان می‌شود، قرار است باردیگر در نیمه ماه نوامبر در اسلام آباد برگزار شود.

کابلوف خاطر نشان کرد که فرستاده ویژه جدید ایالات متحده برای افغانستان قبلاً گفته بود که انتظار دارد تاریخ‌ها اعلام شود و این به معنای مشارکت ایالات متحده در این نشست است.

او گفت: “در این نشست، اینکه چگونه با سازمان ملل متحد کار بر روی این پروژه  را آغاز می‌کنیم، مهم است. در حالیکه از حمایت همه کشورهای کلیدی منطقه برخوردار هستیم. ما قصد داریم در مورد موضوعات عملی خاصی بحث کنیم”.

درحالیکه سومین نشست “فرمت مسکو” پیرامون افغانستان با مشارکت نمایندگان خاص و مسؤلان ارشد ورسیه، چین، پاکستان، ایران، هند، قزاقستان، قرغیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبیکستان و هیأت عالی رتبه طالبان در مسکو برگزار شده بود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x