صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

دیدار سفیر ترکیه و وزیر معارف طالبان در کابل/ مکاتب افغان‌ترک بازگشایی می‌شوند

نورالله منیر، وزیر معارف طالبان در دیدار با جیهاد ارگین‌، سفیر ترکیه در کابل در مورد بازگشایی مکاتب افغان- ترک صحبت کرده‌اند. در فیسبوک وزارت معارف آمده که در این دیدار آنها در مورد بازگشایی مکاتب افغان ترک در افغانستان، تقویت سیستم آموزشی، تهیه بورسیه‌های تحصیلی، ارایه خدمات تعلیمی با کیفیت برای دانش آموزان در […]

نورالله منیر، وزیر معارف طالبان در دیدار با جیهاد ارگین‌، سفیر ترکیه در کابل در مورد بازگشایی مکاتب افغان- ترک صحبت کرده‌اند. در فیسبوک وزارت معارف آمده که در این دیدار آنها در مورد بازگشایی مکاتب افغان ترک در افغانستان، تقویت سیستم آموزشی، تهیه بورسیه‌های تحصیلی، ارایه خدمات تعلیمی با کیفیت برای دانش آموزان در مناطق دور دست کشور گفتگو کرده‌اند.

پیک‌آفتاب: دو هفته پس از بازگشایی مکاتب در افغانستان، طالبان هنوز به دختران اجازه ادامه تحصیل بالاتر از کلاس ششم را نداده است. آموزگاران زن نیز هنوز اجازه حضور به وظایف شان را نیافته‌اند. دولت طالبان وعده کرده که به زودی و پس از مشخص شدن چگونگی فعالیت مکاتب دخترانه، این مکاتب بازگشایی خواهد شد.

به تازگی ذبیح‌الله مجاهد سخنگو و معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان گفته است که این گروه برای کارمندان زن هر اداره اصول خاصی در نظر گرفته است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x