صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

بازداشت 7 کمیشن‌کار پاسپورت در فاریاب

مسئولان محلی در ولایت فاریاب تایید می‌کنند که نیروهای امارت اسلامی، هفت نفر را به اتهام کمیشن‌کاری پاسپورت در این ولایت بازداشت کرده‌اند.

مسئولان محلی در ولایت فاریاب تایید می‌کنند که نیروهای امارت اسلامی، هفت نفر را به اتهام کمیشن‌کاری پاسپورت در این ولایت بازداشت کرده‌اند.

پیک‌آفتاب: شمس‌الله محمدی، رئیس اطلاعات و فرهنگ امارت اسلامی در فاریاب گفته که این افراد روز گذشته ۱۶ قوس، از آمریت پاسپورت شهر میمنه، مرکز ولایت فاریاب بازداشت شده‌اند.

این افراد توسط یک کمیسیون مؤظف فرماندهی امنیه فاریاب که به خاطر ترتیب، تنظیم و فراهم کردن سهولت برای متقاضیان پاسپورت تعین شده بود، بازداشت شده‌اند.

شمس‌الله محمدی هم‌چنین تاکید کرده که طالبان هر فردی را که از متقاضیان پاسپورت، به گونه‌ غیرقانونی درخواست پول کند، بازداشت می‌کنند.

پیش از این، طالبان اعلام کرده‌اند که ده‌ها کمیشن‌کار پاسپورت را در کابل نیز بازداشت کرده‌اند.

با آغاز روند توزیع پاسپورت در ولایت فاریاب، باشندگان این ولایت به آمریت پاسپورت هجوم آورده‌اند. به گفته شماری از مراجعه‌کنندگان  به دلیل وضعیت بد اقتصادی و بی‌کاری در تلاش‌اند کشور را ترک کنند.

روند توزیع پاسپورت در ولایات مختلف آغاز شده، اما هجوم گسترده شهروندان از یک طرف و نبود کارمندان مسلکی باعث شده که این روند به کندی پیش برود. از اکثر ولایات گزارش شده که شهروندان برای دریافت پاسپورت باید روزهای زیادی را در صف بگذرانند. کندی این روند هم‌چنین باعث بی‌نظمی در شماری از ولایات از جمله کابل شده است.

هجوم گسترده شهروندان برای دریافت پاسپورت در پروان

آغاز روند توزیع پاسپورت در 10 ولایت

تجمع صدها نفر در ریاست پاسپورت کابل/ طالبان با خشونت شهروندان را متفرق کردند

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x