صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ترامپ: بایدن دشمن امریکاست

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا، در حالی‌که در گردهمایی هودارانش در شهر پنسیلوانیا سخنرانی می‌نمود، رئیس جمهور بایدن را دشمن امریکا خطاب نمود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا، در حالی‌که در گردهمایی هودارانش در شهر پنسیلوانیا سخنرانی می‌نمود، رئیس جمهور بایدن را دشمن امریکا خطاب نمود.

پیک‌آفتاب: دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا که روز گذشته سوم سپتمبر، پس از بازرسی ویلایش در شهر فلوریدا که برای بازیابی اسناد محرم طبقه‌بندی شده انجام شد، برای اولین بار در جمع هوادرانش سخنرانی می‌نمود، رئیس جمهور بایدن را به سوءاستفاده از پولیس فدرال امریکا (FBI) علیه خودش متهم کرد و گفت که جو بایدن، FBI را سلاحی علیه او تبدیل کرده است.

رئیس‌جمهور پیشین امریکا در سخنرانی خود، بازرسی مار-آ-لاگو را حمله با سوءاستفاده تکان‌دهنده از قدرت خواند.

این در حالی است که وزارت دادگستری امریکا مدعی شده بود که شواهد این گمانه‌زنی را تقویت می‌کند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا اسناد محرمانه‌ای را که در پایان دوره ریاست جمهوری‌اش از کاخ سفید به ویلای خود برده، عمدا از پولیس فدرال امریکا، پنهان کرده بود.

پولیس فدرال امریکا: ترامپ اسناد محرمانه را در ویلای خود پنهان کرده بود

با این وجود ترامپ هم‌چنین ادعای بایدن مبنی بر این‌که او و جنبش او تهدیدی افراطی برای دموکراسی امریکا هستند را رد کرد.

بایدن در یک نشست تلویزیونی گفت: “هر چیزی که ما از آن دفاع می‌کنیم، بر بستر دموکراسی استوار است. کسانی‌که آن سکو را تهدید می‌کنند، روح این ملت را تهدید می‌کنند.”

این در حالی است که بایدن و ترامپ حملات به یک‌دیگر را در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کانگرس ماه نوامبر، افزایش داده‌اند.

پیش از این نیز روزنامه هیل با نشر گزارشی گفته است که اعضای حزب جمهوری‌خواه امریکا می‌خواهند که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا را پس از انتخابات میان دوره‌ای کانگرس در ماه نوامبر، استیضاح کنند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x