صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

پوتین: تسلیحات ارسالی امریکا برای اوکراین را نابود کردیم

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در واکنش به تصمیم واشنگتن برای ارسال سلاح‌های جدید به اوکراین گفت که ما این سلاح‌ها را تخریب و ده‌ها مورد از آن‌ها را نابود کردیم.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در واکنش به تصمیم واشنگتن برای ارسال سلاح‌های جدید به اوکراین گفت که ما این سلاح‌ها را تخریب و ده‌ها مورد از آن‌ها را نابود کردیم.

پیک‌آفتاب: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه “روسیه 1” با تایید انهدام ده‌ها فروند از تسلیحات ارسالی امریکا به اوکراین گفت: “سامانه‌های دفاع هوایی روسیه، تسلیحات اوکراین را منهدم و آن‌ها را تخریب و زمین‌گیر کردند”.

پوتین هشدار داد که نیروهای روسیه هر سلاحی را که واشنگتن به اوکراین ارسال کند، نابود خواهند کرد.

این در حالی است که دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا پیش‌تر بسته کمک نظامی جدیدی به اوکراین را اعلام کرده بود که شامل پرتاب‌گرهای موشک دوربُرد “هیمارس” است که کی‌ف و ناتو برای تغییر موازنه جنگ در اوکراین بر آن تکیه کرده‌اند.

بایدن گفته بود که امریکا به دنبال جنگ بین روسیه و ناتو نیست و خاطرنشان کرد که واشنگتن، کی‌ف را برای انجام حملات در خارج از مرزهای اوکراین تشویق نکرده است.

این در حالی مطرح می‌شود که فاکس نیوز به تازه‌گی با نشر گزارشی به نقل از گلن گرینوالد نوشته است: “آشکار است که این درگیری تنها به نفع بخش کوچکی از شهروندان در واشنگتن، صنایع تولید تسلیحات و کارکنان بخش امنیتی است که از این گونه رخ‌دادها، درآمد و قدرت به دست می‌آورند”. گلن گرینوالد می‌گوید که کاخ سفید در تلاش است تا جنگ در اوکراین طولانی‌تر شود. او می‌افزاید که دلیل این مسئله، این است که از بحران موجود تنها صنایع نظامی امریکا نفع می‌برند و پیمان‌کاران نظامی امریکا در این مسئله نقش اصلی را دارند.

افشاگری تازه؛ تنها پیمان‌کاران نظامی امریکا از جنگ اوکراین سود می‌برند

افشاگری‌های تازه جنگ اوکراین؛ حضور چهار هزار جنگجوی امریکایی در خط مقدم جنگ

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x