صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

اشرف غنی از طرف مردم افغانستان درگذشت رئیس امارات را تسلیت گفت

محمداشرف غنی، رئیس جمهور فراری کشور، از طرف مردم افغانستان درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، را به حاکمان و شهروندان امارات متحده عربی تسلیت گفت.

محمداشرف غنی، رئیس جمهور فراری کشور، از طرف مردم افغانستان درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، را به حاکمان و شهروندان امارات متحده عربی تسلیت گفت.

پیک‌آفتاب: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور فراری کشور در رشته توییتی نگاشته است: “از شنیدن خبر درگذشت اعلی‌حضرت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس جمهور امارات و حاکم ابوظبی، بسیار متاثر شدم.”

وی می‌افزاید: “من به سهم ماندگار او در تحول چشم‌گیر امارات متحده عربی، به فرهنگ و تمدن اسلامی و در کل جهان، ادای احترام می‌کنم.”

رئیس‌جمهور فراری کشور در ادامه تصریح کرده است: “من تسلیت صمیمانه و عمیق مردم افغانستان را به حاکمان امارات و شهروندان آن ابراز می‌کنم.”

این در حالی است که مردم افغانستان، فرار او از کابل را نقطه شروع بدبختی‌های اخیر و عامل اصلی تسلط طالبان بر کل کشور می‌دانند و معتقدند که محمد اشرف غنی و تیم هم‌راه وی دیگر حق ندارند به نمایندگی از افغانستان در مجامع بین‌المللی ابراز نظر کنند.

محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی و حاکم ابوظبی روز گذشته به عمر 73 سالگی درگذشته است. در پی مرگ وی 40 روز عزای عمومی و سه روز رخصتی اعلام شده است.

رئیس دولت امارت متحده عربی در سال 2014 سکته مغزی کرده بود و از آن زمان تاکنون در امور مدیریتی کشور نقش مهمی نداشت. انتظار می‌رود برادر کوچک‌تر وی، شیخ محمد بن زاید به عنوان خلیفه و جانشین او تصدی امور را به دست گیرد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x