صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

برد شیرین رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان تیم رئال مادرید در دقیقه 90، سرنوشت بازی را تغییر داده و با عبور از تیم منچسترسیتی حضورشان در فینال را قطعی کردند.

در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان تیم رئال مادرید در دقیقه 90، سرنوشت بازی را تغییر داده و با عبور از تیم منچسترسیتی حضورشان در فینال را قطعی کردند.

پیک‌آفتاب: چهارشنبه شب در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌ مادرید اسپانیا، پرافتخارترین تیم این‌ رویداد، در ورزشگاه «سانتیاگوبرنابئو» پذیرای منچسترسیتی‌ انگلیس بود و با برتری سه بر یک (در مجموع ۶ بر ۵) مقابل این تیم به فینال راه یافت.

در حالی که‌ سیتی با تساوی نیز جواز صعود می‌گرفت، اما بدون ترس و با روشی هجومی وارد میدان شد. از سوی دیگر بازگشت «والکر» و «کانسلو» هم موجب شد تا خط دفاعی این تیم شرایط خوبی پیدا کند.

نخستین فرصت گلزنی در دقیقه ۲۰ ایجاد شد که ضربه «برناردو سیلوا» را «کورتوآ» با واکنشی عالی دفع کرد.

در ادامه هرچند بازیکنان‌ رئال شرایط بهتری در زمین پیدا کرده و توپ را بیشتر در اختیار داشتند، اما موقعیت گلی ایجاد نشد تا نیمه نخست بدون گل خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم، رئال صاحب موقعیت بهتری گردید که «وینیسیوس» نتوانست دروازه خالی مهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۲، بازی صبورانه سیتی نتیجه داد و پاس «برناردو سیلوا» به «ریاض محرز» رسید و ستاره الجزایری با ضربه‌ای مهار نشدنی توپ‌ را وارد دروازه رئال کرد.

در دقیقه ۸۶، ضربه «جک گیرلیش» وینگر تازه وارد سیتی را «فرلان مندی» از روی خط دروازه رئال بیرون کشید.

در دقیقه ۹۰، بازهم «کریم بنزما» تاثیرگذار شد و پاس او به «رودریگو» رسید تا رئال به گل تساوی برسد.

یک دقیقه پس از آن، ارسال «کارواخال» را «رودریگو» با ضربه سر تماشایی به گل دوم خود و تیمش تبدیل کرد تا کامبک‌ مادریدی‌ها کامل شود. رودریگو که در ۲۰ دقیقه پایانی به میدان آمد، تعویض طلایی «کارلو آنجلوتی» در این دیدار بود.

با این اوصاف، بازی در ۹۰ دقیقه با برتری دو بر یک رئال همراه شد تا مجموع حساب، پنج بر پنج مساوی شده و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در سومین دقیقه نیمه اول وقت اضافه، رئال صاحب پنالتی شد و «بنزما» گل سوم کهکشانی‌ها را به نام خود نوشت تا جادوی مادریدی‌ها کامل شود.

در دقیقه ۱۰۵، «فرناندینیو» هافبک برزیلی تیم منچسترسیتی‌ موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد.

در ادامه نیز گلی به دست نیامد تا رئال در مجموع دو بازی رفت و برگشت به برتری‌ ۶ بر ۵ رسیده و راهی فینال شود و سیتی هم با هدایت گواردیولا در حسرت موفقیت در اروپا باقی ماند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x