صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

رئیسی: دوازده سال از جنایات آمریکا و داعش می‌گذرد اما سوریه هنوز مقاوم و سرفراز است

رییس جمهوری ایران در سفر به سوریه می‌گوید که از جنایات آمریکا و داعش در سوریه بیش از دوازده سال می‌گذرد اما این کشور هنوز نسبت به گذشته مقاوم و سرفراز باقی مانده است.

پیک‌آفتاب: رسانه‌های ایرانی گزارش داده اند که ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران بام‌داد ام‌روز چهار شنبه، 13 ثور، تهران را به مقصد دمشق ترک کرد. رئیسی در دیدار با بشار اسد در دمشق با تاکید بر حمایت و کمک ایران به تحقق صلح پایدار، ثبات‌ و آرامش در سوریه، گفت: «جمهوری اسلامی همان‌طوری که در مبارزه با تروریسم در کنار دولت و ملت سوریه ایستاد، در عرصه آبادانی و پیشرفت نیز در کنار برادران سوری خود خواهد ماند.»

رسانه‌ها گزارش داده اند که آیت الله سید ابراهیم رئیسی هم‌چنان گفت که  دوازده سال از جنایات هولناک آمریکایی‌ها و داعش می‌گذرد اما امروز سوریه مقاوم و سرافراز ایستاده است.

رییس جمهوری ایران در ادامه اظهار داشت:‌ در کنار این صفحه جنایت بار و جریان ۱۲ ساله، یک صفحه نورانی قرار دارد و آن صفحه مقاومت، ایستادگی و دلدادگی به خداست، عشق به اهل بیت و عصمت و طهارت و دفاع از حرم حضرت زینب و رقیه است، صفحه ایستادگی در مقابل دشمنان خداست.

رسانه‌های ایرانی گزارش داده اند که آقای رئیسی افزود:‌ از دولت و ملت سوریه بخاطر ایستادگی و مقاومت و بخاطر امتیاز بزرگ پیروزی در این عرصه تقدیر و تشکر می‌کنم حقیقتا آقای دکتر بشار اسد و دولت و ملت سوریه با بصیرت در مقابل این فتنه ایستادگی کردند و باید این ایستادگی و مقاومت ۱۲ ساله مورد تقدیر و تحسین قرار بگیرد.

آقای رئیسی بیان کرد که سوریه ۱۲ سال ایستادگی کرد و پیروز شد و افزود که امروز در کنارهم جشن پیروزی می‌گیریم.

رییس جمهور ایران تاکید کرد: امروز ابتکار عمل به دست میدان‌داران فلسطینی و همه کسانی است که برای آزادی قدس تلاش می‌کنند. امروز اسرائیل بسیار آسیب پذیر است.

او اعلام کرد که ملت و دولت ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین، لبنان و سوریه بوده و هستند و افزود که سیاست جمهوری‌اسلامی ایران حمایت از مقاومت است و بر این راهبرد تاکید دارد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x