صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

در پیام عیدی رهبر امارت اسلامی هیچ اشاره به بازگشایی مکتب‌ها و دانشگاه‌های دخترانه نشده است

سخن‌گوی حکومت سرپرست در کابل پیام عیدی ملا هئیبت الله آخوند زاده به مناسبت عید سعید فطر را نشر نموده است که در آن به بازگشایی مکتب‌ها و دانشگاه‌ها به روی دختران چیزی گفته نشده است.

پیک‌آفتاب: ذبیح الله مجاهد، سخن‌گوی امارت اسلامی با نشر توییتی امروز سه‌شنبه 29 حمل پیام عیدی ملا هیبت الله آخوند زاده نشر نموده است. وی در این پیام به موضوعات مختلفی پرداخته است.

رهبر امارت اسلامی در رابطه با جهان گفته است که افغانستان با تمام کشورها در چارچوب اصول اسلامی رفتار نموده و خواستار تعامل متقابل با احترام شده، افزوده است که کابل قصد مداخله به امور دیگران را ندارد و تاکید نموده که دیگران نیز در امور داخلی افغانستان مداخله نکنند.

ملا هیبت الله اشاره به بحران فقر و بیکاری موجود در افغانستان ننموده، بلکه گفته است که حکومت سرپرست به خاطر پیشرفت و تقویت اقتصاد تلاش می‌کند.

این مقام ارشد ا.ا.ا در بخش تعلم وتربیه به‌صورت کلی اشاره نموده گفته است که روند تعلیم وتربیه را در سراسر کشور گسترش داده وتربیه تمام فرزندان از مکلفیت حاکمان فعلی افغانستان دانسته است.

رهبر حکومت در پیامش مسوولان دستگاه قضای را به اجرای تأمین عدالت تأکید کرده و از نظامیانش خواست که برای امنیت تلاش نموده و از آزار و اذیت مردم دست برداشته و مردم نباید به دلیل معلومات نادرست شکنجه شوند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x