صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

پسکوف: در حمله سن پترزبورگ ممکن است سرویس‌های ویژه اوکراین دست داشته باشد

دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفته است که سرویس‌های ویژه اوکراین ممکن است در حمله تروریستی در سن پترزبورگ که در آن بلاک نویس مشهور نظامی بنام ولادلن تاتارسکی کشته شد، دست داشته باشند.

پیک‌آفتاب: ریانووستی در گزارشی امروز دوشنبه سوم اپریل نوشته است که پسکوف به خبرنگاران گفته است: “با قضاوت بر اساس بیانیه کمیته ملی مبارزه با تروریسم (NAC)، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد سرویس‌های ویژه اوکراین ممکن است در برنامه‌ریزی این حمله تروریستی دست داشته باشند، طبیعتاً این یک حمله تروریستی است”.

با این وجود روز یک‌شنبه، در کافه‌ای واقع در سن پترزبورگ انفجاری رخ داد که یک نفر خبرنگار جنگ ولادلن تاتارسکی (نام واقعی – ماکسیم فومین) کشته شده و به گفته وزارت صحت روسیه، 32 تن دیگر تاکنون زخمی شده اند.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع گفته است که احتمالاً وسیله انفجاری توسط یکی از بازدیدکنندگان عصر آن روز آورده شده است. که شامل یک مجسمه در جعبه می‌شد – هدیه‌ای به تاتارسکی داده شد.

این پرونده توسط بازرسان روسی تحت عنوان قتل یکی از فرماندهان بلند پایه نظامی مورد بررسی جدی قرار گرفته است.

با این حال گفته شده است که امروز دوشنبه، داریا ترپووا، جوان 26 ساله، که کمیته تحقیقات او را در این جنایت دخیل می داند، دستگیر شده است

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x