صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

معاون ریاست‌الوزا به وزارت دفاع: مجاهدین بی‌سرنوشت را استخدام و تعیین بست نمایید

مولوی عبدالسلام حنفی، رییس کمیسیون تنظیم تشکیلات و معاشات و معاون اداری ریاست الوزرا به وزارت دفاع گفته است که در قسمت ثبت و استخدام مجاهدین بی‌سرنوشت اقدام‌های لازم را انجام داده و آنان را تعیین بست نمایند.

پیک‌آفتاب: خبرگزاری باختر، که تحت نظارت امارت اسلامی فعالیت می‌نماید، امروز دوشنبه 14 حمل در گزارشی از نشست کمیسیون تنظیم تشکیلات و معاشات به ریاست مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا، خبر داده است.

این نشست متشکل از اعضای کمیسیون، نمایندگان وزارت دفاع ملی، شهر سازی و مسکن و هم‌چنان اداره تنظیم مخابرات افغانستان یا اترا بوده است.

در این نشست گفته می‌شود که معاون اداری ریاست الوزرا با بررسی کارکردها و دستاوردهای سال پار، به اشتراک کنندگان وزارت دفاع هدایت داده است تا در قسمت ثبت و استخدام مجاهدین بی سرنوشت اقدامات لازم را انجام داده و آنان را تعیین بست نمایند.

وی هم‌چنان به اداره اترا برای بهبود شبکه‌های مخابراتی تاکید نموده، گفته است که در توسعه شبکه‌های مخابراتی در مناطق دور دست بویژه مناطقی که از خدمات مخابراتی محروم بوده/هستند، توجه جدی و عملی نماید.

این در حالی است که شهروندان افغانستان پس از قدرت گیری مجدد امارت اسلامی با بحران شدید بیکاری، فقر و اخذ مالیات هنگفت دولتی دست و پنجه نرم می‌کند. سازمان های بین المللی فعال در بخش‌های حقوق بشر بارها از بحرانی بودن وضعیت سیاسی اقتصادی و غذایی در افغانستان ابراز نگرانی نموده و به کمک‌های بشردوستانه تاکید کرده اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x