صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

وزارت دفاع انگلیس: تهاجم ناموجه و غیرقانونی به اوکراین ادامه دارد

وزارت دفاع انگلیس، با نشر آخرین اطلاعات مربوط به جنگ اوکراین الی 11 مارچ 2023 نوشته است که تهاجم ناموجه و غیرقانونی روسیه به اوکراین هنوز ادامه دارد.

پیک‌آفتاب: وزارت دفاع انگلیس با نشر رشته توییتی امروز یک‌شنبه 12 مارچ گفته است که روسیه تلفات بسیار سنگینی را در تهاجم به اوکراین متحمل شده است.

https://twitter.com/DefenceHQ/status/1634801422985314304

این وزارت افزوده است که نسبت به تعداد نفوذ این تلفات در شهرهای ثروتمندی چون مسکو و سنت پترزبورگ متفاوت بوده و کمتر صدمه دیده است.

این امر به ویژه در مورد خانواده‌های نخبگان روسیه بیشتر صادق است که کمتر عضو آنان در جنگ اشتراک دارند.

براساس اطلاعات وزارت دفاع انگلیس در 21 فبروری 2023، مقام‌های ارشد روسیه که در دو خط اول مجلس برای شنیدن سخن‌رانی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه نشسته بودند و با وی عکس گرفته اند اما هیچ یک از این افراد دارای فرزندی حاضر در میادین جنگ نیستند.

در بسیاری از مناطق شرقی میزان مرگ و میر در مقایسه با جمعیت این مناطق مثبت 30 درصد نسبت به مسکو در حال افزایش است، مثلا در آستاراخان حدود 75 درصد مرگ و میر مربوط به اقلیت قزاق و تارتار می‌شود.

بر اساس اطلاعات این وزارت، از آنجایی که وزارت دفاع روسیه به‌دنبال رفع کسر مستمر پرسنل رزمی‌اش می‌باشد، جای‌گاه اجتماعی و تاثیرگذاری در جامعه روسیه احتمالا باعث ایجاد ملاحظات اصلی در استخدام اعضای خانواده طبقات بلند جامعه به ارتش و فرستادن آنان به میادین جنگ می‌شود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x