صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

دیدار وزیر خارجه پاکستان و دبیرکل سازمان ملل در مورد افغانستان

مقام‌های پاکستانی از دیدار وزیر خارجه این کشور با دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد وضعیت افغانستان خبر داده است.

پیک‌آفتاب: مامویت دیپلماتیک پاکستان در آمریکا، در خبرنامه‌ای از دیدار بلاول بوتو زرداری، وزیر امور خارجه پاکستان با آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد خبر داده است.

در خبرنامه آمده است که این دیدار در نیویارک صورت گرفته و دو طرف در باره موارد مختلف از جمله اوضاع جاری در افغانستان و منطقه صحبت کردند.

بر اساس خبرنامه، وزیر خارجه پاکستان و دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید بر اهمیت افغانستان صلح‌آمیز و با ثبات نموده، افزوده اند که صلح و ثبات در افغانستان به نفع منطقه و جهان خواهد بود.

در این دیدار بلاول بوتو زرداری، وزیر خارجه پاکستان با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت جاری در افغانستان، از تلاش‌های کشورش برای هماهنگی و تسهیل کمک‌های بشردوستانه در این کشور، اطمینان داده است.

وزیر خارجه پاکستان هم‌چنان گفته که کشورش از سفر آمنه محمد، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد به افغانستان و تلاش‌ها برای لغو محدودیت‌ها بر زنان و نیز منع زنان از تحصیل و کار را حمایت می‌نماید.

در خبرنامه آمده است که دبیرکل سازمان ملل متحد از تلاش‌های پاکستان در مورد افغانستان قدردانی نموده و نقش این کشور را در بخش امنیت و ثبات در افغانستان نیز مهم تلقی نموده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x