صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

زاخارووا تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه یک داکتر روسی را توهین‌آمیز خواند

ماریا زاخارووا، سخن‌گوی وزارت امور خارجه روسیه وضع تحریم‌ها اتحادیه اروپا بر داکتر لئوناد روشال (Leonid Roshal) را توهین‌آمیز خواند.

پیک‌آفتاب: تاس امروز یک‌شنبه 26 فبروری به نقل از وزارت خارجه روسیه وضع تحریم بر داکتر لئوناد روشال را توهین آمیز خوانده گفت که “چگونه کسی می‌تواند این را شرح دهد؟ آیا این نادانی توسط غربی‌هاست؟” این ممکن است. وی می افزاید “آیا این بدخواهی و نفرت است؟ این نیز ممکن است.”

ماریا زاخارووا، در صحفه تلگرام خود گفت: “من فکر می‌کنم یک دلیل دیگری نیز است. این هتک حرمت باید در نهایت نشان دهد که چی چیزی نور و چه تاریکی است.”

براساس دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا 87 فرد و 34 نهاد در لست تحریم‌های این اتحادیه شامل گردیده اند. آنان در لست سیاه افرادی مانند شورای حقوق بشر روسیه والری فادیف، جراح لئونید روشال، رئیس آژانس فدرال امور کشورهای مشترک المنافع، هموطنان مقیم خارج از کشور، و یوگنی پریماکوف، معاون نخست وزیر منطقه مسکو، ویاچسلاو دوخین و معاون نخست وزیر منطقه مسکو و تاتیانا موسکالکووا، کمیسار حقوق بشر روسیه و … قرار داده اند.

این در حالی است که ماریا زخارووا، 22 فبروری با نشر پیامی در تلگرام خود گفته بود که دولت آمریکا با متحدین غربی‌اش در انفجار لوله خطوط گاز روسیه با اتحادیه اروپا نقش داشته است.

ماریا زاخارووا: آمریکا می‌داند که هیچ کسی به عدم دخالت این کشور در انفجار لوله‌های گاز نورد استریم باور نمی‌کند

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x