صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

فرانسه و هند: امارات اسلامی اجازه ندهد تا خاک افغانستان به مرکز تروریزم تبدیل شود

کشورهای فرانسه و هند می‌گویند که خاک افغانستان نباید به منبع تروریزم تبدیل شود. این کشورها خواستار اقدامات مستحکم علیه تمامی گروه‌های تروریستی از جمله لشکر طیبه، جیش محمد و حزب المجاهدین شدند. پیک‌آفتاب: وزارت خارجه هند در بیانیه‌ای گفته که گروه‌‌های کاری مشترک هند و فرانسه در پاریس ملاقات کرده و ضمن محکوم نمودن […]

کشورهای فرانسه و هند می‌گویند که خاک افغانستان نباید به منبع تروریزم تبدیل شود. این کشورها خواستار اقدامات مستحکم علیه تمامی گروه‌های تروریستی از جمله لشکر طیبه، جیش محمد و حزب المجاهدین شدند.

پیک‌آفتاب: وزارت خارجه هند در بیانیه‌ای گفته که گروه‌‌های کاری مشترک هند و فرانسه در پاریس ملاقات کرده و ضمن محکوم نمودن تروریزم، بر موضع واحد در مبارزه با تهدید تروریستی پافشاری کردند.

به اساس بیانیه وزارت خارجه هند، این موقف مشترک در نشست روز گذشته مقامات دو کشور گرفته شده است. در این نشست طرفین در باره ممنوعیت تروریست‌ها و نهادها به عنوان یکی از ابزارهای مبارزه با تروریزم تبادل نظر کردند و بر لازم انجام «اقدامات هماهنگ» علیه تمام شبکه‌های تروریستی از جمله القاعده و داعش و همچنین لشکر طیبه، جیش محمد و حزب المجاهدین تاکید کردند. همکاری‌ها در عرصه‌های مبارزه با تروریزم، مقابله با قاچاق مواد مخدر و قاچاق اسلحه از جمله سایر موضوعات مورد بحث در این نشست بوده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x