صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ترامپ؛خواستار پایان جنگ در غزه شد

پیک آفتاب: دونالد ترامپ«رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا« از بنیامین نتانیاهو«نخست‌وزیر اسرائیل» خواستار پایان جنگ در غزه شد. ترامپ در مصاحبه ایی، پاسخ به سوالی درباره ی پیام ایی که می‌خواهد برای نتانیاهو در رابطه با جنگ غزه ارسال کند، گفت: «به او می‌گویم: این کار را تمام کنند و سریع  به دنیای صلح برگرد.» این اولین […]

پیک آفتاب: دونالد ترامپ«رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا« از بنیامین نتانیاهو«نخست‌وزیر اسرائیل» خواستار پایان جنگ در غزه شد.

ترامپ در مصاحبه ایی، پاسخ به سوالی درباره ی پیام ایی که می‌خواهد برای نتانیاهو در رابطه با جنگ غزه ارسال کند، گفت: «به او می‌گویم: این کار را تمام کنند و سریع  به دنیای صلح برگرد.»

این اولین مصاحبه ترامپ از زمان حمله حماس به اسرائیل در هفتم اکتبر،بوده است که وی خواستار پایان دادن به جنگ غزه است.

وی در جواب به سوال مجری«اگر با نتانیاهو صحبت کند پیامش چه خواهد بود، وی گفت: «او باید به این موضوع خاتمه دهد، سریع این کار را تمام کند و به دنیای صلح بازگردد. ما به صلح در جهان نیاز داریم. به صلح در خاورمیانه نیاز داریم.»

نکته مهم اینحاست که در اولین روزهای جنگ پس از حمله حماس به اسرائیل، ترامپ از نتانیاهو به دلیل «ناتوانی در جلوگیری از وقوع آن» انتقاد کرد.

ترامپ متعهد شده بود که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری،صلح را به خاورمیانه بازگرداند.

وی گفته است : «من دو کار انجام خواهم داد، از روز اول، قبل از شروع کار رسمی، برای توقف جنگ میان روسیه و اوکراین تلاش خواهم کرد و صلح را در خاورمیانه باز احیا می کنم.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x