صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ژاوی: پاری‌سن‌ژرمن یکی از رقبا حساس است

ژاوی هرناندز، سرمربی باشگاه فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از رویارویی با اتلتیکو مادرید، درباره سختی برخورد با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر داد. قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته در نئون سوئیس، مقر «یوفا» برگزار شد و بر اساس آن بارسلونا می‌بایست به مصاف پاری‌سن‌ژرمن […]

ژاوی هرناندز، سرمربی باشگاه فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از رویارویی با اتلتیکو مادرید، درباره سختی برخورد با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.
قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته در نئون سوئیس، مقر «یوفا» برگزار شد و بر اساس آن بارسلونا می‌بایست به مصاف پاری‌سن‌ژرمن برود.
سرمربی بارسلونا عصر شنبه 26 اسفند، درباره مصاف با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله بعدی این رقابت‌ها اظهار داشت: «پاری‌سن‌ژرمن یکی از دشوارترین رقبا است، اما من مطمئنم که ما استدلال‌های کافی را برای رقابت با آنها داریم.»
وی افزود: «پی‌اس‌جی شاید به خاطر نقل وانتقالات بزرگی که انجام داده‌ بخت اول پیروزی در این تقابل باشد، اما ما تاریخ را با کسب جام‌های بیشتر لیگ قهرمانان در کنار خود داریم.»
بازی دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا چهارشنبه 22 فروردین در ورزشگاه «پارک‌ دو پرنس» برگزار می‌شود. دیدار برگشت این دو تیم نیز سه‌شنبه 28 فروردین به میزبانی شاگردان ژاوی هرناندز برگزار خواهد شد.
             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x