صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

جمهوری اسلامی از موشکی که در جهان “بی‌نظیر” است رونمایی کرد

مقام‌های جمهوری اسلامی ایران می‌گویند از موشکی رونمایی کردند که در جهان بی‌نظیر است. جمهوری اسلامی از این موشک بنام "فتاح" نام برده است.

پیک‌آفتاب: خبرگزاری تسنیم، مربوط دولت جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه، 16 جوزا، در توییتی نوشته است که حمید واحدی، فرمانده کل نیروهای هوایی جمهوری اسلامی ایران گفته است، از موشکی رونمایی کرده است که در سطح جهان بی‌نظیر است.

فرمانده کل نیروهای هوایی جمهوری اسلامی گفته که ایران با رونمایی موشک “فتاح”، در میان چهار کشور دارای این فناوری نظامی قرار گرفته است.

این فرمانده جمهوری اسلامی افزوده است که برد این موشک یک هزارو 400 کیلومتر می‌باشد.

واحدی افزود، در حالی‌که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد، اما موشک «فتاح» به‌علت استفاده از فناوری پیش‌رفته، تا حالا هیچ ضد موشکی برای آن ایجاد نشده است.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران چندی پیش نیز از موشکی رونمایی کرد که گفته شده، حتا کشورهای اروپایی را می‌تواند هدف قرار ‌دهد.

تلاش جمهوری اسلامی به هدف افزایش ساخت موشک‌ها و پهپادهای نظامی همواره با واکنش‌های کشورهای غرب به ویژه آمریکا قرار گرفته است.

در حالیکه کشورهای غرب همواره جمهوری اسلامی را برای ادامه‌ی ساخت موشک‌ها هشدار داده است اما مقام‌های این کشور می‌گویند که جمهوری اسلامی می‌تواند با استفاده از این موشک‌ها با جهان به ویژه غرب مقابله کند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x