صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

مردی با شش حلقه ماین و دو میل تفنگچه در غرب کابل بازداشت شد

وزارت دفاع ملی از بازداشت یک مرد در کابل خبر داده و گفته که از نزد او شش حلقه ماین چسپکی و دو میل تنفنگچه نیز بدست آمده است.

پیک‌آفتاب: وزارت دفاع ملی امارت اسلامی امروز دوشنبه 22 حوت با نشر توییتی از دست‌گیری یک تن در ساحه‌ی دهمزنگ، از مربوطات غرب کابل خبر داده است.

https://twitter.com/MoDAfghanistan2/status/1635191012766416898

این وزارت گفته که براساس راپورهای کشفی سربازان این وزارت، فرد مذکور را دستگیر و از نزد وی شش حلقه ماین مقناطسی و دو میل تفنگچه بدست آورده اند.

وزارت دفاع ملی گفته است که وی پس از تحقیقات ابتدایی به مراجع مربوطه برای تحقیقات بیشتر فرستاده شده است.

وزارت دفاع ملی درحالی از بازداشت این فرد خبر داده که در این روزها وقوع حمله‌های انفجاری و انتحاری و نیز قتل‌های هدفمند در کابل  و ولایت‌ها افزایش یافته است.

طی چند روز گذشته شماری از افراد به گونه نا معلومی به قتل رسیدند و در عین حال ولایت بلخ در شمال افغانستان گواه دو رویداد خونین بود که در رویداد نخست روز پنج شنبه هفته پیش داوود مزمل والی این ولایت با دو فرد ملکی در یک حمله انتحاری در محل کارش جان باخته، شمار دیگر نیز زخمی شدند.

در حمله دیگری که دو روز پس از آن در مرکز فرهنگی تبیان به وقوع پیوست نیز دو تن جان باخته و نزدیک به 40 تن دیگر هم زخمی شدند.

آمار ضد و نقیص از انفجار امروز شهر مزارشریف / این برنامه بدون هماهنگی نیروهای امنیتی برگزار شده است

هرچند شهروندان کشور نسبت به وضعیت کنونی نگرانی دارند اما مسوولان امارت اسلامی می‌گویند که جلو این ناامنی‌ها گرفته می‌شود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x