صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

نشریه نیوزویک :بایدن در ۶ ماه گذشته زوال شناختی و ناتوانی جسمی را تجربه کرده است

پیک آفتاب:به نقل از یکی از نشریه های آمریکایی، روزنامه‌نگار کهنه‌کار «کارل برنشتاین»اهل آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت که برخی از نزدیک‌ترین افراد به بایدن می‌گویند که ایشان طی ۶ ماه گذشته به طرز قابل توجهی با زوال شناختی و ناتوانی جسمی روبرو شده است. این خبرنگار شناخته شده در عرصه سیاست، […]

پیک آفتاب:به نقل از یکی از نشریه های آمریکایی، روزنامه‌نگار کهنه‌کار «کارل برنشتاین»اهل آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت که برخی از نزدیک‌ترین افراد به بایدن می‌گویند که ایشان طی ۶ ماه گذشته به طرز قابل توجهی با زوال شناختی و ناتوانی جسمی روبرو شده است.

این خبرنگار شناخته شده در عرصه سیاست، پس از افشای رسوایی واترگیت در واشنگتن پست به شهرت رسید، از آن زمان به نوشتن چندین کتاب در زمینه سیاست و روزنامه نگاری پرداخته است.

نیوزویک  با اشاره به مناظره بحث برانگیز روز پنج شنبه بایدن بادونالد ترامپ رقیب جمهوری‌خواه که در آن رئیس‌جمهوری آمریکا به لکنت دچار شد و به نظر می‌رسید که رشته افکار را در چندین مرحله از دست داده است، از مطرح شدن نگرانی‌های جدیدی در مورد سلامت روان این رهبر ۸۱ ساله خبر داد.

این نشریه در ادامه می افزاید: عملکرد بایدن در مناظره هفته گذشته آنقدر ضعیف بود که سبب وحشت بسیار شدید در حزب دموکرات شد و به گمانه‌زنی‌های بسیاری بر سر توانایی بایدن برای نامزدی در انتخابات ماه نوامبر دامن زد.

برنشتاین در بخش دیگری از مصاحبه‌اش با سی‌ان‌ان همچنین اضافه کرد: در یک سال و نیم گذشته دستکم ۱۵ تا ۲۰ بار شاهد اتفاقاتی مشابه آنچه که در مناظره رخ داد، بوده ایم.

در ادامه گفت: افرادی که از بایدن حمایت کرده اند، او را دوست داشته اند، برایش کارزار به راه انداخته اند و اغلب وی را از نزدیک می بیند می گویند که به ویژه در ۶ ماه گذشته حوادث قابل توجهی از زوال شناختی و ناتوانی جسمی برای رئیس‌جمهوری آمریکا رخ داده است.

این خبرنگار همچنین یادآوری کرد که حتی چندین نفر از افراد نزدیک به بایدن نگرانی‌های خود را در مورد سلامتی و وضعیت شناختی بایدن با ران کلین رئیس سابق دفتر کاخ سفید و معتمد سیاسی قدیمی وی مطرح کرده اند.

ایشان یادآوری کرد،کلین به عنوان معتمد بایدن که همیشه با وی وقت می گذارند، آماده سازی مناظره را تحت نظارت داشته و افرادی که من با آنها صحبت کرده ام همه در سال گذشته با وی در مورد مشکلات بایدن صحبت کرده اند.

 

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x