صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

مشارکت ایرانیان مقیم در افغانستان(هرات و مزارشریف)

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده،سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف خاطرنشان کرد: انتخابات برای کشور امنیت، مصونیت و اقتدار خواهد آورد. به نقل از ایسنا، حمید رضا احمدی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف در پیامی با اشاره به آغاز به موقع رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کنسولگری کشورمان اظهار […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده،سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف خاطرنشان کرد: انتخابات برای کشور امنیت، مصونیت و اقتدار خواهد آورد.

به نقل از ایسنا، حمید رضا احمدی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف در پیامی با اشاره به آغاز به موقع رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کنسولگری کشورمان اظهار داشت: امیدواریم انتخاباتی پرشور و فراگیر داشته باشیم.ایشان خاطر نشان کرد: انتخابات برای کشور امنیت، مصونیت و اقتدار خواهد آورد.

سرکنسول ایران در هرات«محمد صدیقی فر»گفت: انتخابات ریاست جمهوری در غرب افغانستان با مشارکت گسترده ایرانیان بدون هیچ گونه مشکل امنیتی در حال برگزاری است.

براساس گزارش رادیو دری، محمد صدیقی فر افزود: از همان لحظات اولیه شاهد حضور باشکوه ایرانیان مقیم در ولایت های غربی افغانستان در محل اخذ رای بودیم که خود را از دور و نزدیک به نمایندگی سیاسی ایران رسانده بودند.

وی گفت: همکاری و هماهنگی مسئولان محلی هرات و حکومت سرپرست افغانستان بسیار مناسب و مطلوب بوده است و انتخابات بدون نگرانی در حال برگزاری است.

 

 

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x