صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

مشارکت ایرانیان مقیم نجف در انتخابات ریاست جمهوری ایران

پیک آفتاب:به نقل از رسانه ایرنا،ایرانیان مقیم نجف و زائران ایرانی جمعه هشتم سرطان مشارکتی گسترده در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به نمایش گذاشتند. زائران و ایرانیان مقیم نجف آرای خود را در دو صندوق اخذرای در مدینه قدیمه، محله الحویش، هتل بستان ریختند. ایرانیان مقیم در شهرهای سماوه و الرمیثه استان المثنی عراق نیز […]

پیک آفتاب:به نقل از رسانه ایرنا،ایرانیان مقیم نجف و زائران ایرانی جمعه هشتم سرطان مشارکتی گسترده در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به نمایش گذاشتند.

زائران و ایرانیان مقیم نجف آرای خود را در دو صندوق اخذرای در مدینه قدیمه، محله الحویش، هتل بستان ریختند.

ایرانیان مقیم در شهرهای سماوه و الرمیثه استان المثنی عراق نیز با حضور در محل های استقرار صندوق های سیار که از پیش برای این شهرها در نظر گرفته شده بود، در انتخابات شرکت کردند.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در ۲۴ صندوق ثابت و سیار در شهرهای مختلف عراق با حضور پرشور ایرانیان مقیم و زائران عتبات عالیات برگزارشد و تصاویر این حضور مشتانه در پای صندوق های اخذ رای خود گواه یک مشارکت پرشور است.

راس ساعت ۸ به وقت عراق، صندوق های رای گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در بغداد و دیگر مراکز شش گانه در شهرهای مختلف شمال و جنوب این کشور، گشایش یافت.

انتخابات در شهرهای بغداد، بصره ، نجف ، کربلا، سامرا و کاظمین بدلیل مشارکت بالای ایرانیانی مقیم در عراق و زائران عتبات عالیات بمدت دو ساعت تا ساعت ۲۰ به وقت محلی تمدید شد.

همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در  ایران ، در ۶ حوزه اخذ رای متشکل از ۲۴ صندوق ثابت و سیار، از ایرانیان مقیم عراق رای گیری بعمل آمد.

براساس این گزارش تمامی مراکز اخذ رای در شش حوزه بغداد، کربلا، نجف، بصره، اربیل و سلیمانیه مملو از حضور ایرانیان مقیم عراق و زائران عتبات مقدسه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران بودند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x