صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

آلمان در پی اخراج تمجیدکنندگان از تروریسم است

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده از اولاف صدراعظم آلمان«شولتس»هشدار داد که این کشور دیگر تمجید و تجلیل از «اقدامات تروریستی» را تحمل نخواهد کرد. شولتس در بوندستاگ، پارلمان آلمان، گفت تمجید از تروریسم، خلاف تمام ارزش‌های این کشور است و هرکسی که از تروریسم تمجید می‌کند باید اخراج شود. وی افزود که به گونه […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده از اولاف صدراعظم آلمان«شولتس»هشدار داد که این کشور دیگر تمجید و تجلیل از «اقدامات تروریستی» را تحمل نخواهد کرد.

شولتس در بوندستاگ، پارلمان آلمان، گفت تمجید از تروریسم، خلاف تمام ارزش‌های این کشور است و هرکسی که از تروریسم تمجید می‌کند باید اخراج شود.

وی افزود که به گونه خاص از هیچ رویدادی به‌عنوان مصداق «تمجید از تروریسم» نام نبرد. با این حال در ماه‌های گذشته برخی از مهاجران افغانستانی در برخی از شهرهای آلمان پرچم امارت اسلامی را برافراشته بودند.

هشدار صدراعظم آلمان همچنین می‌تواند متوجه مهاجرانی نیز باشد که در ماه‌های گذشته در تجمعاتی در حمایت از حماس شرکت کرده بودند.

ایشان روز پنجشنبه، هفدهم جوزا، از تشدید مقررات اخراج مهاجران از این کشور خبر داد.

اولاف شولتس اعلام کرد که می‌خواهد امکان اخراج «جنایت‌کاران جدی» اهل افغانستان و سوریه را فراهم کند. شولتس گفت: «این گونه جنایتکاران باید اخراج شوند – حتی اگر از سوریه و افغانستان آمده باشند.»

به نقل از گزارش رسانه‌های آلمانی، در حال حاضر وزارت داخله این کشور در حال کار بر روی طرحی است که زمینه اخراج مهاجران مجرم را فراهم می‌کند.

نانسی فایزر، وزیر داخله آلمان پیشتر گفته بود افرادی که «به طور بالقوه تهدیدی برای امنیت آلمان اند، باید سریعاً از کشور اخراج شوند.»

وی در پی حمله مرگبار یک مهاجر اسلام‌گرای افغانستانی به گردهمایی راستگرایان مخالف اسلام در شهر مانهایم گفت که حکومت به دنبال یافتن راهی بازگرداندن پناهجویان «جنایتکار و خطرناک» است. او در کنار افغانستان از سوریه هم نام برده بود.

برلین به دلیل قطع رابطه،با افعانستان نمی‌توانست پناهجویانی را که مرتکب جرم و جنایت می‌شوند یا آن‌ها را که پرونده مهاجرتی‌شان رد می‌شود، به افغانستان بازگرداند.

اکنون و در پی حمله مانهایم، این نیاز بار دیگر مطرح شده است که حکومت آلمان باید بتواند افراد خطرناک و مهاجران رده شده را به افغانستان بازگرداند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x