صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ملاقات اوباما با ریشی سوناک در دفتر اش

پیک آفتاب: براساس گزارش به دست آمده، منابع خبری انگلیس می‌گویند که این یک ملاقات غیررسمی بوده و دفتر نخست وزیری نیز بیانیه‌ای را صادر نخواهد کرد. با این حال احتمال می‌رود که تحولات جنگ در غزه و اوکراین مورد بحث قرار گرفته است. یک سخنگوی رسمی نخست وزیر انگلیس گفت که اوباما برای رسیدگی به امور […]

پیک آفتاب: براساس گزارش به دست آمده، منابع خبری انگلیس می‌گویند که این یک ملاقات غیررسمی بوده و دفتر نخست وزیری نیز بیانیه‌ای را صادر نخواهد کرد. با این حال احتمال می‌رود که تحولات جنگ در غزه و اوکراین مورد بحث قرار گرفته است.

یک سخنگوی رسمی نخست وزیر انگلیس گفت که اوباما برای رسیدگی به امور بنیاد خود به لندن سفر کرده است و از این فرصت برای ملاقات با سوناک استفاده کرد. وی افزود: بدیهی است که نخست‌وزیر از دیدار با رئیس جمهوری اسبق آمریکا و بحث در مورد کار بنیاد او بسیار خوشحال شد.

بر اساس این گزارش، اوباما حوالی ساعت ۳ عصر به وقت محلی (گرینویچ) وارد دفتر ریشی سوناک شد و حدود یک ساعت بعد (۴ عصر) به همراه سفیر آمریکا خارج شد. هنگامی که خبرنگاران درباره جزئیات ملاقاتش با سوناک پرسیدند، به بیان این جمله بسنده کرد: من وسوسه شدم.

اوباما در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا بود.

اوباما آخرین بار ۸ سال پیش در کسوت رئیس جمهوری آمریکا و در آستانه برگزاری همه‌پرسی برگزیت به انگلیس سفر کرد.

ایشان در ملاقات با دیوید کامرون نخست وزیر وقت انگلیس، هشدار داد که در صورت خروج این کشور از اتحادیه اروپا، لندن به انتهای صف تجارت با آمریکا منتقل می‌شود. با این حال مردم انگلیس در همه پرسی آن سال به خروج از اتحادیه اروپا رای دادند و به دنبال آن، کامرون از مقام نخست وزیری استعفا کرد

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x