صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

پیروزی تیم ملی کریکت افعانستان در مقابل ایرلند

پیک آفتاب: تیم ملی کریکت افغانستان در سومین و آخرین دیدار از سلسه رقابت‌های کریکت ٢٠ آوره بین‌المللی، با تفاوت ۵٧ دوش ایرلند را شکست داد. این مسابقه دوشنبه ۲۸حوت در شهر شارجه امارات متحده عربی برگزار شد و افغانستان با درخشش عظمت الله عمرزی و ابراهیم زدران، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر […]

پیک آفتاب: تیم ملی کریکت افغانستان در سومین و آخرین دیدار از سلسه رقابت‌های کریکت ٢٠ آوره بین‌المللی، با تفاوت ۵٧ دوش ایرلند را شکست داد. این مسابقه دوشنبه ۲۸حوت در شهر شارجه امارات متحده عربی برگزار شد و افغانستان با درخشش عظمت الله عمرزی و ابراهیم زدران، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

قرعه را افغانستان برد و ابتدا توپ‌زنی را انتخاب کرد. ملی‌پوشان افغان در ٢٠ آور با از دست دادن هفت بازیکن، ١۵۵ دوش انجام دادند. ابراهیم زدران در وقت اول مسابقه درخشان‌ترین چهره افغانستان بود که تا آخر در بازی ماند و ٧٢ دوش انجام داد.

در وقت دوم که نوبت توپ‌زنی ایرلند بود، این بار عظمت ‌الله عمرزی، درخشید و توانست چهار ویکت از تیم ایرلند بگیرد. نوین‌الحق نیز سه بازیکن حریف را از جریان بازی خارج کرد و شب خوبی داشت.

در پایان مسابقه ابراهیم زدران به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. راشد خان آرمان نیز بهترین بازیکن سریز ٢٠ آوره برگزیده شد.

در مسابقات دوره اول، افغانستان در مقابل ایرلند با شکست روبرو شد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x