صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

دیدار سفیر آمریکا در پاکستان در راستای همکاری،مبارزه علیه تروریسم

پیک آفتاب: طی گزارش به دست آمده «با حملات هوایی پاکستان بر تی‌تی‌پی در افغانستان، روزنامه‌های پاکستانی به نقل از سفیر امریکا در اسلام‌آباد گزارش دادند که واشنگتن در مبارزه با تروریسم از پاکستان حمایت می‌کند.» سفیر آمریکا در پاکستان، این اظهارات را در دیدار با رئیس‌جمهور پاکستان گفته است. سفیر آمریکا«دونالد بلوم» روز دوشنبه […]

پیک آفتاب: طی گزارش به دست آمده «با حملات هوایی پاکستان بر تی‌تی‌پی در افغانستان، روزنامه‌های پاکستانی به نقل از سفیر امریکا در اسلام‌آباد گزارش دادند که واشنگتن در مبارزه با تروریسم از پاکستان حمایت می‌کند.»

سفیر آمریکا در پاکستان، این اظهارات را در دیدار با رئیس‌جمهور پاکستان گفته است.

سفیر آمریکا«دونالد بلوم» روز دوشنبه ۲۸ حوت با آصف علی زرداری، رئیس جمهور جدید پاکستان دیدار کرد. این دیدار همزمان با حملات هوایی ارتش پاکستان بر خاک افغانستان و دو روز پس از کشته شدن نیروهای نظامی پاکستان در حملات شبه نظامیان تحریک طالبان پاکستان صورت می‌گیرد.

ارتش پاکستان می گوید که در این حملات بر پناهگاه‌های تحریک طالبان پاکستان در خوست و پکتیکا حمله کرده و شماری را از آنان کشته است.

روزنامه‌های دان و اکسپرس تریبون در گزارشی از این دیدار نوشت:«سفیر امریکا به زرداری از حمایت بی‌دریغ ایالات متحده در مبارزه پاکستان با تروریسم اطمینان داد و تاکید کرد که در مبارزه با این تهدید مشترک شانه به شانه در کنار پاکستان می‌ایستد.»

در عین حال، دفتر ریاست جمهوری پاکستان هم در گزارشی نوشته است که دو طرف درباره تجارت دوجانبه، تغییرات اقلیمی و همکاری‌های امنیتی گفت‌وگو کردند.

این نخستین دیدار سفیر امریکا با رئیس‌جمهور جدید پاکستان است. با روی کار آمدن حکومت جدید در پاکستان، امید می‌رود روابط میان دو کشور، که در زمان حکومت عمران خان به تیرگی گراییده بود، دوباره بهبود یابد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x