صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

وزیر دفاع امارت اسلامی؛تجاوز پاکستان در مراکز نظامی افغانستان را بی جواب نخواهیم گذاشت

پیک آفتاب: وزارت دفاع امارت اسلامی اعلام کرد که نیروهای سرحدی ارتش این گروه در پاسخ به «تجاوز پاکستان» مراکز نظامی این کشور را «در امتداد خط فرضی با اسلحه‌های سنگین هدف قرار داده‌اند.» این وزارت گفته نیروهایش آماده‌اند «هرگونه اقدامات تجاوزکارانه» را پاسخ دهند. پیش از این باشندگان ولسوالی دند پتان ولایت پکتیا به […]

پیک آفتاب: وزارت دفاع امارت اسلامی اعلام کرد که نیروهای سرحدی ارتش این گروه در پاسخ به «تجاوز پاکستان» مراکز نظامی این کشور را «در امتداد خط فرضی با اسلحه‌های سنگین هدف قرار داده‌اند.»

این وزارت گفته نیروهایش آماده‌اند «هرگونه اقدامات تجاوزکارانه» را پاسخ دهند.

پیش از این باشندگان ولسوالی دند پتان ولایت پکتیا به افغانستان اینترنشنال خبر دادند که میان نیروهای امارت اسلامی و مرزبانان پاکستانی در امتداد دیورند درگیری مسلحانه اتفاق افتاده است. منابع محلی گفتند این درگیری از ساعت هفت صبح دوشنبه، ۲۸ حوت، آغاز شد.

رسانه‌های محلی نیز گزارش داده‌اند که باشندگان دندپتان پس از شلیک موشک از سوی پاکستان خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

این درگیری مسلحانه، پس از بمباران اهدافی در ولایت‌های خوست و پکتیکا توسط نیروهای هوایی پاکستان اتفاق افتاد.

پیشتر ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی در گزارشی بیان کرد که در حملات هوایی در خوست و پکتیکا شش نفر کشته شده‌اند که سه نفر از آن‌ها زن و سه نفر دیگر کودک بوده‌اند.

امارت اسلامی هشدار داده  است که ادامه این حملات عواقب بسیاری به دنبال خواهد داشت که از کنترل پاکستان خارج است.

منابع محلی به افغانستان اینترنشنال گفتند نیروی هوایی پاکستان بامداد دوشنبه، تحریک امارت اسلامی پاکستان را در ولایت‌های خوست و پکتیکا هدف قرار دادند.

بر اساس گفته های این گزارش، این حملات حوالی ساعت سه صبح در ولسوالی سپیره ولایت خوست و ولسوالی برمل ولایت پکتیکا رخ داده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x