صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

برگزاری نوزدهمین جلسه کابینه امارت اسلامی با ریاست مولوی محمد حسن آخوند

پیک آفتاب: امارت اسلامی امروز دوشنبه  طی خبرنامه ایی اعلام کرد که نوزدهمین جلسه کابینه امارت اسلامی به ریاست محمد حسن آخند، در مورد موضوعاتی چون حوادث ترافیکی و کنترول سرعت موترها برگزار شد. دفتر رئیس الوزرای امارت اسلامی امروز با نشر خبرنامه‌ای در شبکه اکس گفته است که در جلسه کابینه «در مورد چگونگی […]

پیک آفتاب: امارت اسلامی امروز دوشنبه  طی خبرنامه ایی اعلام کرد که نوزدهمین جلسه کابینه امارت اسلامی به ریاست محمد حسن آخند، در مورد موضوعاتی چون حوادث ترافیکی و کنترول سرعت موترها برگزار شد.

دفتر رئیس الوزرای امارت اسلامی امروز با نشر خبرنامه‌ای در شبکه اکس گفته است که در جلسه کابینه «در مورد چگونگی جلوگیری از حادثات ترافیکی و کنترول سرعت موترها بحث مفصلی صورت گرفته است.»

صبح دوشنبه، ۲۸حوت جنگنده‌های ارتش پاکستان بر قسمت هایی از مناطق ولایت خوست و پکتیکا حملات هوایی انجام داده است. امارت اسلامی این حملات را تجاوزکارانه خوانده و سفیر پاکستان را به وزارت خارجه احضار کرده است. امارت اسلامی تهدید کرده که حملات نظامی پاکستان عواقب جدی برای این کشور خواهد داشت.

در این جلسه به استخدام نیروهای امارت اسلامی در نهادهای کمک‌رسانی و غیردولتی اشاره شده و از موسسات خواسته شده که هیچ عضو امارت اسلامی را تا هنگامی که «مراحل قانونی آن تکمیل نشده باشد»، به کار گماشته نمی‌شود.

در این گزارش مشخص نیست که کدام موسسات داخلی و خارجی نیروهای امارت اسلامی را به استخدام خود در می‌آورند.

کابینه امارت اسلامی  از چندین وزارت اش خواسته است که «حدود جغرافیایی ولسوالی را تثبیت کرده و در مورد آن معلومات جمع آوری کنند.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x