صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کرزی؛ خواستار بازگشایی مکاتب و دانشگاه ها بر روی دختران شد

پیک آفتاب: همزمان با نزدیک شدن سال جدید تعلیمی؛ حامد کرزی، رئیس‌‎جمهور پیشین کشور بار دیگر خواستار بازگشایی مکاتب و دانشگاه‌ها به‌روی دختران شد. او گفته است، آموختن دانش راه بقای هر جامعه‌ انسانی است و به همین دلیل حکومت باید درب مکاتب و دانشگاه‌ها را به‌روی دختران باز کرده تا کشور از احتیاج به بیگانگان […]

پیک آفتاب: همزمان با نزدیک شدن سال جدید تعلیمی؛ حامد کرزی، رئیس‌‎جمهور پیشین کشور بار دیگر خواستار بازگشایی مکاتب و دانشگاه‌ها به‌روی دختران شد.

او گفته است، آموختن دانش راه بقای هر جامعه‌ انسانی است و به همین دلیل حکومت باید درب مکاتب و دانشگاه‌ها را به‌روی دختران باز کرده تا کشور از احتیاج به بیگانگان رهایی یابد.
حامد کرزی(رئیس‌‎جمهور پیشین کشور) در برنامه ایکس مطلبی را درمورد بازگشایی مکاتب و دانشگاه های دختران انتشار کرد: «متاسفانه نزدیک به سه سال است که دختران کشور از تحصیل محروم شده‌اند و نمی‌توانند به مکتب‌ها و دانشگاه‌ها بروند، علم بیاموزند و در نتیجه به خانواده‌ها و کشور خود خدمت کنند.»
مقام‌های امارت اسلامی می‌گویند که آموزش دختران در «شرایط مناسب» و «مطابق شریعت» بازگشایی خواهد شد، اما هیچ جدول زمانی برای بازگشت دختران به مکاتب و دانشگاه‌ها اعلام نکرده‌اند.
             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x