صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل تاکید کرد که اسرائیل خواهان جنگ با لبنان نیست

پیک آفتاب: حسن کعبیه، سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل تاکید کرد که اسرائیل خواهان جنگ با لبنان نیست. کعبیه افزود:«از موقعی که حزب‌الله حملات خود را آغاز کرد، اعلام کردیم و مکررا اظهار داشتیم که ما خواهان گسترش دامنه جنگ از غزه تا لبنان نیستیم». وی در ادامه گفت:« تنها خواسته ما اجرای قطعنامه 1701 سازمان […]

پیک آفتاب: حسن کعبیه، سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل تاکید کرد که اسرائیل خواهان جنگ با لبنان نیست.

کعبیه افزود:«از موقعی که حزب‌الله حملات خود را آغاز کرد، اعلام کردیم و مکررا اظهار داشتیم که ما خواهان گسترش دامنه جنگ از غزه تا لبنان نیستیم».

وی در ادامه گفت:« تنها خواسته ما اجرای قطعنامه 1701 سازمان ملل است و برای از سرگیری نشست‌های سه‌جانبه در الناقوره آماده‌ایم و مشکلی با هر راه‌حل مرتبط با صلح نداریم».

خواهان گسترش جنگ نیستیم.
کعبیه درباره پیشنهاد فرانسه برای حل اختلافات مرزی با لبنان توضیح داد که «مرزهای زمینی از نظر بین‌المللی مابین اسرائیل و لبنان مورد توافق است، هیچ‌گونه نفوذی از مرزهای زمینی چه از طرف اسرائیلی و یا طرف لبنانی صورت نگرفته است، اما متاسفانه حزب‌الله در لبنان سلاح و نیروهای بیشتری دارد و سلطه خود را بر کشور لبنان تحمیل می‌کند».

سخنگوی وزارت خارجه اسرائیل افزود: «حزب‌الله خود مورد حمایت ایران است و این مشکل پیچیده‌ای برای مردم لبنان است و ما خواهان گسترش جنگ نیستیم، مردم و کشور لبنان از نظر اقتصادی در بحران به سر می‌برند و با جنگ وضعیت [بر آنها] پیچیده و پیچیده‌تر خواهد شد».

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x