صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

امضاء تفاهم نامه ایی به ارزش ۵۰۰ میلیون دالر بین جمهوری اسلامی ایران و امارت اسلامی

پیک آفتاب: با توجه به گزارش های صدا و سیما «رسانه دولتی جمهوری اسلامی ایران»، یک شرکت ایرانی بتن صنعت بریس قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیون دالر با اداره راه‌آهن امارت اسلامی به امضا رسانده است. این خبرگزاری روز‌ چهارشنبه (۲۳ حوت) گفته است که این شرکت ایرانی در نظر دارد، ۲۰ هزار عدد تراورس […]

پیک آفتاب: با توجه به گزارش های صدا و سیما «رسانه دولتی جمهوری اسلامی ایران»، یک شرکت ایرانی بتن صنعت بریس قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیون دالر با اداره راه‌آهن امارت اسلامی به امضا رسانده است. این خبرگزاری روز‌ چهارشنبه (۲۳ حوت) گفته است که این شرکت ایرانی در نظر دارد، ۲۰ هزار عدد تراورس را برای خطوط ریلی افغانستان تامین کند.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: شرکت بتن صنعت بریس یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان همدان است که تراورس‌های بتنی تولید می‌کند.

یک کارشناس اداره راه‌آهن امارت اسلامی به خبرگزاری صدا و سیما گفت از شرکت ایرانی بتن صنعت بریس ۲۰ هزار تراورس سفارش داده‌اند.

حسین میرابیان، بنیانگذار شرکت بتن صنعت بریس توضیح داد که ۱۰ هزار عدد تراورس را تا اواخر ماه حوت امسال و ۱۰ هزار عدد دیگر را در ماه حمل ۱۴۰۳ به افغانستان تحویل خواهند داد.وی گفته قرار است این شرکت در پروژه‌های ریلی افغانستان مشارکت و فعالیت بیشتر داشته باشد.

 

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x