صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

سازمان ملل:حقوق بشر و حقوق زنان در افغانستان از اولویت‌های نشست دوحه خواهد بود

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در یک نشست خبری کفته است که نمایندگان ویژه کشورها برای شرکت در نشست دوحه دعوت شده‌اند تا در برخورد جهان با وضعیت افغانستان «وضاحت و هماهنگی» بیشتری ایجاد شود. استفان دوجاریک می گوید که موضوع حقوق بشر و حقوق زنان اولویت مهم این […]

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در یک نشست خبری کفته است که نمایندگان ویژه کشورها برای شرکت در نشست دوحه دعوت شده‌اند تا در برخورد جهان با وضعیت افغانستان «وضاحت و هماهنگی» بیشتری ایجاد شود.

استفان دوجاریک می گوید که موضوع حقوق بشر و حقوق زنان اولویت مهم این نشست است.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل روز سه‌شنبه، ۸ جوزا در یک نشست خبری گفت که سازمان ملل به تعامل با امارت اسلامی ادامه خواهد داد. او گفت: «ما تعامل فعلی خود را با حاکمان کنونی افغانستان ادامه می‌دهیم؛ زیرا آن‌ها حاکمان افغانستان هستند.»

دوجاریک افزود که سازمان ملل به طور پیوسته و مداوم موضوع حقوق زنان و دختران را با امارت اسلامی مطرح می‌کند، حقوقی که به گفته او زنان و دختران در افغانستان از آن محروم شده‌اند.

امارت اسلامی به این هیئت‌ها گفته آموزش دختران یک مسئله داخلی افغانستان است و این گروه تلاش دارد زمینه آن را در این کشور فراهم کند.

براساس گفته ها قرار است است نسشت سوم دوحه در ۳۰ جون و اول جولای ( ۱۰ و ۱۱ سرطان) برگزار شود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x