صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

رئیس جمهوری فرانسه؛به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین آماده است اما درزمان مناسبی

پیک آفتاب:به نقل از رسانه های فرانسه، مکرون رئیس جمهور فرانسه بیان کرد: هیچ تابویی برای فرانسه وجود ندارد و کاملا آماده‌ام که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسم اما به نظر من، این شناسایی باید در یک زمان مناسب انجام شود. ایشان ادعا کرد که شناسایی کشور فلسطین را بر اساس احساسات انجام نمی‌دهد. […]

پیک آفتاب:به نقل از رسانه های فرانسه، مکرون رئیس جمهور فرانسه بیان کرد: هیچ تابویی برای فرانسه وجود ندارد و کاملا آماده‌ام که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسم اما به نظر من، این شناسایی باید در یک زمان مناسب انجام شود.

ایشان ادعا کرد که شناسایی کشور فلسطین را بر اساس احساسات انجام نمی‌دهد.

تصمیم اسپانیا، نروژ و ایرلند برای به رسمیت شناختن فلسطین به بحث‌ها در این باره دامن زده است. ۲۷ کشور اتحادیه اروپا اختلافاتی در این باره دارند.

واشنگتن و برخی کشورهای اروپایی مدعی شده‌اند که مایلند سرانجام کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند اما تا زمانی که توافق نهایی در مورد مسائلی همچون وضعیت بیت‌المقدس و مرزها حاصل نشود، این کار را نخواهند کرد.

اسرائیل  بعد از هشت ماه جنگ با حماس و کشتار غیرنظامیان در نوار غزه به طور فزاینده‌ای در سطح جهان منزوی شده، از اقدام چند کشور اروپایی در به رسمیت شناختن کشور فلسطین خشمگین شده است.

وزارت بهداشت غزه سه‌شنبه در ۲۳۵ روز جنگ، از افزایش شمار کشته شدگان در غزه خبر داد که شمار تلفات تا به امروز به ۳۶ هزار و ۹۶ نفر افزایش یافته است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x