صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

حسن کاظمی قمی ،افغانستان متعلق به همه افغانستانی ها است

پیک آفتاب: نماینده ویژه ایران در افغانستان گفته است که افغانستان متعلق به همه افغانستانی ها است و باید حکومتی متشکل از نمایندگان همه اقوام در این کشور روی کار بیاید. حسن کاظمی قمی در اجتماع مهاجران افغاننستانی در قم گفت که در افغانستان واقعیتی شکل گرفته که همه واقعیت نیست. کاظمی قمی در مراسم […]

پیک آفتاب:

نماینده ویژه ایران در افغانستان گفته است که افغانستان متعلق به همه افغانستانی ها است و باید حکومتی متشکل از نمایندگان همه اقوام در این کشور روی کار بیاید.

حسن کاظمی قمی در اجتماع مهاجران افغاننستانی در قم گفت که در افغانستان واقعیتی شکل گرفته که همه واقعیت نیست.

کاظمی قمی در مراسم یادبود ابراهیم رئیسی، رئیس‌‌جمهور ایران که در سانحه سقوط هلیکوپتر شهید شد، گفت: «ما به صراحت گفته‌ایم افغانستان برای همه افغانستانی‌هاست و اگر می‌خواهیم به شرایط بُن بازنگردیم باید به این مساله توجه کنیم.»

وی که سرپرستی سفارت ایران در کابل را نیز به عهده دارد، گفت که جمهوری اسلامی ضمن تعامل با امارت اسلامی، مشورت‌های خود را نیز به رهبران امارت اسلامی می‌دهد.

ایشان افزود: حکومت متشکل از افراد صالح از تمامِ قومیت‌ها می‌تواند رمز ثبات سیاسی و شروع سازندگی در افغانستان باشد که جمهوری اسلامی همین سیاست را در پیش دارد.»

ایشان در بخش دیگر صحبت‌های خود امریکا را به تداوم سیاست‌های مداخله‌گرانه و بی‌ثبات‌کننده در افغانستان متهم کرد و داعش را پروژه این کشور دانست و در ادامه ی صحبت های خود افزود: «امروز امریکایی‌ها بیش از دیروز در افغانستان خباثت می‌کنند.»

کاظمی ‌قمی گفت که هزینه سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا در منطقه را مردم افغانستان می‌پردازند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x