صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

محمد جواد صفری با باشگاه گیتی‌پسند اصفهان قرار داد بست

پیک آفتاب:براساس گزارش های به دست آمده از سایت خبری باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، این باشگاه  از پیوستن محمد جواد صفری، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال افغانستان به این باشگاه خبر داده است. این باشگاه گفته است: «صفریِ ۲۴ ساله در تیم ملی فوتسال افغانستان با نمایش خیره کننده خود یکی از ارکان صعود این تیم به […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های به دست آمده از سایت خبری باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، این باشگاه  از پیوستن محمد جواد صفری، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال افغانستان به این باشگاه خبر داده است.

این باشگاه گفته است: «صفریِ ۲۴ ساله در تیم ملی فوتسال افغانستان با نمایش خیره کننده خود یکی از ارکان صعود این تیم به جام جهانی فوتسال بود.»

در سایت خبری این باشگاه آمده است: «این بازیکن ارزنده سابقه حضور در تیم های زندی بتن کلاردشت ،رکن آذین خاورمیانه در لیگ ایران را دارد و همراه با تیم های صداقت کابل و اتحاد هرات قهرمان افغانستان شده است.»

تیم ملی فوتسال افغانستان برای اولین‌بار به جام جهانی فوتسال راه یافت.

تیم ملی فوتسال افغانستان در رده‌بندی جدید فیفا جایگاه 30 جهان و ششم آسیا را دارد.

شیران خراسان در دیدار نهایی پلی‌آف راه یابی به جام جهانی فوتسال مقابل قرغیزستان«۹ ثور۱۴۰۳»به میدان رفتند. در این دیدار تیم افغانستان با نتیجه ٣-۵ قرغیزستان را شکست داد و توانست به جام جهانی راه یابد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x