صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

شمار شهدای غزه هر روز افزایش می یابد

پیک آفتاب:براساس گزارش های به دست آمده از خبرگزاری فلسطین آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد،شمار زخمی ها به ۸۰ هزار و ۴۲۰ زخمی افزایش یافته است. طبق گزارش های های منتشر شده، این نهاد دولتی در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶ شهید و ۱۳۰ زخمی به شفاخانه های نوار غزه منتقل شده است. وزارت بهداشت فلسطین […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های به دست آمده از خبرگزاری فلسطین آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد،شمار زخمی ها به ۸۰ هزار و ۴۲۰ زخمی افزایش یافته است.

طبق گزارش های های منتشر شده، این نهاد دولتی در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶ شهید و ۱۳۰ زخمی به شفاخانه های نوار غزه منتقل شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه می گوید: پیکرهای شمار زیادی از افراد زیر آوار  باقی مانده است .

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه«اشرف القدره» در مصاحبه ایی با العربی اعلام کرد که تاکنون ۴۹۳ نفر از کدر پزشکی در نوار غزه شهید و بسیاری دیگر مفقود شدند.

در ادامه گفت: اسرائیل با حمله به شفاخانه ها، سیستم خدمات درمانی را مختل کرده است. تنها چند شفاخانه در نوار غزه باقی مانده‌ که بخش اورژانس آن‌ها فعال است.

وی افزود که ۲۷ هزار نفر در نوار غزه به بیماری هپاتیت A مبتلا شده اند. از مجموع ۲۰ هزار بیمار، ۴ هزار و ۹۱۷ نفر برای درمان به خارج از منطقه منتقل شدند. جامعه بین‌المللی در مورد مشکلات غزه به آهستگی عمل می‌کند وی گفت: اکنون یک ونیم میلیون نفر که توانستند خود را به شفاخانه ها برسانند به بیمارهای مزمن دچار شده اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x