صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

نگرانی کشورهای گروه ۷، از کالاهای چینی

پیک آقتاب:براساس گزارش های بدست آمده به نقل از رویترز، وزیر مالی آمریکا گفت، وزرای دارایی کشورهای عضو گروه ۷ در نشست فوری خود درباره نگرانی‌های این گروه درباره افزایش ظرفیت صنعتی چین بحث خواهند کرد. ایشان در این زمینه می گوید: بدون تغییر سیاست در پکن، اقتصاد آنها (گروه ۷) با کالاهای ارزان قیمت […]

پیک آقتاب:براساس گزارش های بدست آمده به نقل از رویترز، وزیر مالی آمریکا گفت، وزرای دارایی کشورهای عضو گروه ۷ در نشست فوری خود درباره نگرانی‌های این گروه درباره افزایش ظرفیت صنعتی چین بحث خواهند کرد.

ایشان در این زمینه می گوید: بدون تغییر سیاست در پکن، اقتصاد آنها (گروه ۷) با کالاهای ارزان قیمت آسیب خواهد دید.

یلن در یک کنفرانس خبری پیش از نشست این گروه شامل ژاپن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا در شهر «استرزا» ایتالیا گفت که موضوع بحث این هفته درباره عدم تعادل ایجاد شده به خاطر افزایش ظرفیت صنعتی چین و چگونگی تاثیر بر اقتصادهای دیگر خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد که کشورهای گروه ۷ درباره پاسخ‌های احتمالی در مقابل پکن و رویکردهای مطرح شده درباره نگرانی‌ها در مقابل اقتصاد چین بحث و تبادل نظر می‌کنند.

یلن از کشورهای آمریکایی و اروپایی خواست تا نسبت به سرمایه‌گذاری چین در صنایع مختلف از جمله خودروهای الکتریکی، سلول‌های خورشیدی، فولاد و سایر بخش‌های کلیدی حساسیت بیشتری نشان دهند تا صنایع کشورهای دو طرف اقیانوس اطلس بتواند به حیات خود ادامه دهد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x