صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

یک دقیقه سکوت به احترام رئیس جمهور ایران درمجمع عمومی سازمان ملل

پیک آفتاب: براساس گزارش بدست آمده از سازمان ملل، «دنیس فرانسیس» رئیس مجمع عمومی سازمان ملل روز پنجشنبه در نشست مجمع عمومی گفت: وظیفه است که یاد سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران که  در تاریخ ۱۹ ماه می ۲۰۲۴ جان خود را از دست داد، گرامی بداریم. در ادامه رئیس مجمع عمومی سازمان ملل […]

پیک آفتاب: براساس گزارش بدست آمده از سازمان ملل، «دنیس فرانسیس» رئیس مجمع عمومی سازمان ملل روز پنجشنبه در نشست مجمع عمومی گفت: وظیفه است که یاد سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران که  در تاریخ ۱۹ ماه می ۲۰۲۴ جان خود را از دست داد، گرامی بداریم.

در ادامه رئیس مجمع عمومی سازمان ملل گفت: به نمایندگی مجمع عمومی من از نماینده جمهوری اسلامی ایران می خواهم به دولت و مردم ایران و خانواده سید ابراهیم رییسی تسلیت بگوید.

وی افزود: من اکنون از اعضای مجمع عمومی می خواهم به احترام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در جایگاه خود بایستند و یک دقیقه سکوت کنند.

قبل از این نیز، شورای امنیت سازمان ملل به احترام رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران و همراهانشان در حادثه ی سقوط بالگرد سکوت کرده بودند و پرچم سازمان ملل نیز به حالت نیمه افراشته درآمد.

همچنین تاکنون سفرا و نمایندگان بیش از ۵۰ کشور جهان با حضور در محل نمایندگی ایران در سازمان ملل با امضای دفتر یادبود نسبت به رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران ادای احترام کرده اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x