صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

حضور رهبران کشورهای خارجی در مراسم تشییع رئیسی و همکارانش

پیک آفتاب: براساس گزارش های به دست آمده از رسانه های معتبر  ایران، ده‌ها مقام ارشد کشورهای منطقه در تهران برای ادای احترام حضور پیدا کردند.   چهارشنبه ۲جوزا  که در ایران تعطیل عمومی اعلام شده بود، ابتدا رهبر جمهوری اسلامی ایران«سید علی خامنه‌ایی بر پیکر رئیس جمهور و همراهانش نماز ادا کردند و پس از […]

پیک آفتاب: براساس گزارش های به دست آمده از رسانه های معتبر  ایران، ده‌ها مقام ارشد کشورهای منطقه در تهران برای ادای احترام حضور پیدا کردند. 

 چهارشنبه ۲جوزا  که در ایران تعطیل عمومی اعلام شده بود، ابتدا رهبر جمهوری اسلامی ایران«سید علی خامنه‌ایی بر پیکر رئیس جمهور و همراهانش نماز ادا کردند و پس از آن رهبران و مقام‌های رسمی کشورها برای ادای احترام حاضر شدند.

خبرگزاری‌های رسمی در ایران می‌گویند «بیش از ۹۰» رهبر و مقام عالی‌رتبه برای ادای احترام به ابراهیم رئیسی به تهران سفر کرده‌اند.

از جمله امیر قطر، روسای جمهوری تونس، ترکمنستان و تاجیکستان، نخست وزیران ارمنستان، عراق، پاکستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، قطر و روسای مجلس روسیه، عراق، الجزایر، ازبکستان، قزاقستان و لبنان به رئیس جمهور ایران ادای احترام کردند. معاون نخست وزیر امارت اسلامی هم در این مراسم حضور داشت.

وزیر خارجه مصر هم برای اولین بار برای این مراسم به ایران رفت.

به نقل از ایرنا، آقای رئیسی در ۳۴ ماه دوران ریاست خود در دولت سیزدهم، ۲۸ سفر خارجی به مقصد ۲۳ کشور داشته بود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x