صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

رئیس،جمهور اسلامی ایران در اثر سقوط چرخ بال شهید شد.

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده، به نقل از ایرنا صبح روز یکشنبه، رئیس جمهور ایران«سید ابراهیم رئیسی» در سفری به ولایت آذربایجان شرقی و نقطه مرزی برای افتتاح یک سد مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان می‌رفت. بعد از انجام مراسم افتتاح سد اخباری از رسانه‌ها مبنی‌بر سانحه بالگرد رئیس جمهور ارسال شد. وزیر […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده، به نقل از ایرنا صبح روز یکشنبه، رئیس جمهور ایران«سید ابراهیم رئیسی» در سفری به ولایت آذربایجان شرقی و نقطه مرزی برای افتتاح یک سد مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان می‌رفت.

بعد از انجام مراسم افتتاح سد اخباری از رسانه‌ها مبنی‌بر سانحه بالگرد رئیس جمهور ارسال شد.

وزیر این کشور نیز این خبر را تاکید کرد. در همان ساعت ابتدایی تیم‌های جستوجوگر به محل اعزام شدند.اما شرایط آب و هوایی باعث شده بود روند جستجو کند پیش برود.

اما بعد از ساعات ها جستجو فراوان منابع امدادی ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه اعلام کردند محل بالگرد رئیس جمهور ایران را پیدا کرده‌اند.

در عین حال پهپاد آکینجی ترکیه از پیش اطلاعات مربوطه را برای مقامات ایران ارسال کرده بود.

بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی روز گذشته پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و والی آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد هستند.

 

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x