صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

حملات ترکیبی متعدد،حزب‌الله علیه اسرائیل

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده از رسانه های لبنانی، در نتیجه حملات ترکیبی به‌ وسیله هواپیماهای بدون سرنشین،موشک و در پی احتمال نفوذ هواپیماهای، صدای زنگ خطر در اغلب مناطق شمالی به‌صدا درآمده است. ساعاتی پیش، رسانه‌های اسرائیل از وقوع تلفات در پایگاه مالکیه و چندین کشته در آویویم، در پی حمله مقاومت […]

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده از رسانه های لبنانی، در نتیجه حملات ترکیبی به‌ وسیله هواپیماهای بدون سرنشین،موشک و در پی احتمال نفوذ هواپیماهای، صدای زنگ خطر در اغلب مناطق شمالی به‌صدا درآمده است.

ساعاتی پیش، رسانه‌های اسرائیل از وقوع تلفات در پایگاه مالکیه و چندین کشته در آویویم، در پی حمله مقاومت لبنان به این مناطق خبر دادند.

حزب‌الله لبنان با شلیک موشک به مناطق ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی، به حملات اسرائیل به روستاهای جنوب لبنان پاسخ داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی اسرائیل به روستاهای جنوبی لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان یک ساختمان در شهرک اسرائیلی نشین «المطله» را که نظامیان اسرائیلی در آن مستقر بودند، هدف قرار دادند و این ساختمان به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب الله در بیانیه جدیدی، اعلام کرد که مبارزان مقاومت اسلامی لبنان ۲ ساختمان محل استقرار نظامیان ارتش اسرائیل در شهرک اسرائیلی «شلومی» را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از هدف قرار دادن یک ساختمان دیگر متعلق به نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف اسرائیل در داخل خاک فلسطین کرده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x