صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

هفت شورشی را که قصد داشتند از مرز افغانستان و پاکستان بگذرند از بین رفتند

پیک آفتاب:  نیروهای مرزی پاکستان هفت شورشی را که قصد داشتند از مرز افغانستان وارد پاکستان شوند، در وزیرستان شمالی در ایالت خیبرپختونخوا از بین بردند. روابط عمومی ارتش پاکستان در گزارشی گفته است که این افراد در درگیری سنگین با نیروهای ارتش کشته شدند. براساس این گزارش ، این درگیری در منطقه «اسپین‌کی» واقع در […]

پیک آفتاب:  نیروهای مرزی پاکستان هفت شورشی را که قصد داشتند از مرز افغانستان وارد پاکستان شوند، در وزیرستان شمالی در ایالت خیبرپختونخوا از بین بردند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در گزارشی گفته است که این افراد در درگیری سنگین با نیروهای ارتش کشته شدند.

براساس این گزارش ، این درگیری در منطقه «اسپین‌کی» واقع در منطقه غلام‌خان وزیرستان شمالی روی داد و مقدار زیادی از سلاح، مهمات و مواد انفجاری آنها به دست ارتش افتاد.

ارتش پاکستان در اعلامیه خود افزوده است که این کشور از امارت اسلامی خواست تا که مرزهای خود را درست مدیریت کند و پاکستان انتطار داشت که امارت اسلامی در این مورد مسولیت خود را ادا کند و نگذارد که شورشیان از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده کنند.

تلاش‌ها برای حل تنش‌های مرزی در حدود سه سال گذشته میان هر دو طرف هنوز بی نتیجه بوده است. پاکستان همواره امارت اسلامی را متهم کرده که به گروه‌های شورشی از جمله تحریک طالبان پاکستانی پناهگاه امن داده است و علیه آنها اقدام قاطع نمی‌کند.

با این حال، امارت اسلامی در جواب به این گفته است که ریشه‌های ناامنی پاکستان در داخل این کشور است.

 

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x