صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

سپاه پاسداران: عملیات علیه اسرائیل پایان یافت و قصدی بر ادامه‌ آن نیست

پیک آفتاب:  سپاه پاسداران در گزارشی گفته است که حمله موشکی و پهپادی از ایران به اسرائیل با موفقیت انجام شد. در حالی که ارتش ایران گفت اگر اسرائیل به حمله سپاه پاسداران پاسخ دهد با حمله گسترده‌ای روبرو خواهد شد. محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، یکشنبه ۲۶ حمل اضهاراتی گفته است […]

پیک آفتاب: 

سپاه پاسداران در گزارشی گفته است که حمله موشکی و پهپادی از ایران به اسرائیل با موفقیت انجام شد.

در حالی که ارتش ایران گفت اگر اسرائیل به حمله سپاه پاسداران پاسخ دهد با حمله گسترده‌ای روبرو خواهد شد.

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، یکشنبه ۲۶ حمل اضهاراتی گفته است که: «عملیات علیه اسرائیل از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ آن نیست.»

وی افزود: «اگر اسرائیل اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه یا کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.»

رئیس ستاد نیروهای مسلح ایران افزود: «سعی کردیم در حد تنبیه این عملیات انجام شود و مراکز جمعیتی و اقتصادی اسرائیلی زده نشد.» در ادامه گفت فرماند: «توصیه می‌کنم اسرائیل از رفتارهای گذشته خود دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد.»

وی گفت که از طریق سفارت سوئیس به آمریکا پیام دادیم که اگر با اسرائیل در اقدامات احتمالی بعدی با آنان مشارکت کند پایگاه‌هایشان هیچ امنیتی نخواهد داشت.

از سوی دیگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: «عملیات محدودی انجام دادیم، ولی می‌توانست گسترده‌تر باشد».

سلامی افزود: «ما تصمیم گرفتیم یک معادله جدید بسازیم و از این به بعد اگر اسرائیل در هر نقطه‌ای از جهان به منافع ما، دارایی‌های ما، شخصیت‌های ما و شهروندان ما حمله کند، از مبدا جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x