صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

وزارت عدلیه؛ تمام زمین های غصبی بررسی خواهد شد.

پیک آفتاب:  وزارت عدلیه امارت اسلامی در سخنرانی جدیدی هشدار داد که این وزارت،غاصبان زمین را خواهد گرفت. وزیر عدلیه امارت اسلامی، پنجشنبه در یک سخنرانی عبدالحکیم شرعی را پخش کرد که در آن ادعا می‌کند در نظام جمهوری، بیش از هر زمانی در تاریخ زمین غصب شده است. وزیر عدلیه در این سخنرانی می‌گوید […]

پیک آفتاب: 

وزارت عدلیه امارت اسلامی در سخنرانی جدیدی هشدار داد که این وزارت،غاصبان زمین را خواهد گرفت.

وزیر عدلیه امارت اسلامی، پنجشنبه در یک سخنرانی عبدالحکیم شرعی را پخش کرد که در آن ادعا می‌کند در نظام جمهوری، بیش از هر زمانی در تاریخ زمین غصب شده است.

وزیر عدلیه در این سخنرانی می‌گوید هیچ یک از غاصبان زمین نمی‌خواهند به نام «غاصب زمین» یاد شوند.

وی در ادامه  می‌گوید: «همه تایید می‌کنند که در افغانستان زمین های غصبی وجود دارد، ولی هیچکس نمی‌گوید این غصب توسط چه کسی صورت گرفته است.»

مولوی شرعی همچنان گفت: «هر رهبر جهادی، مسئول دولت قبلی و بزرگان قومی که به این وزارت جلب می‌شوند می‌گویند ما را غاصب خطاب نکنید و به ما توهین نکنید.»

وی مقامات حکومت پیشین در افغانستان از جمله رهبران جهادی و بزرگان قومی را به غصب زمین متهم کرد و گفت برخی از رهبران حکومت قبلی نیز به غصب زمین متهم‌اند.

امارت اسلامی براساس فرمان رهبر این گروه کمیسیونی را به نام «کمیسیون جلوگیری از غصب زمین» تشکیل داده که عبدالحکیم شرعی، وزیر عدلیه این گروه در راس آن قرار دارد.

 

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x