صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

مشاور رهبرجمهوری اسلامی ایران: دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های اسرائیل امنیت نخواهد داشت

پیک آفتاب :یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی ایران در امور نیروهای مسلح در گزارشی گفت دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های اسرائیل در امنیت نخواهد بود. خبرگزاری «تسنیم»، یکشنبه ۱۹حمل، در گزارشی از برگزاری ‌مراسم بزرگداشت کشته‌شدگان حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، در حسینیه سپاه تهران خبر داد. در […]

پیک آفتاب :یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی ایران در امور نیروهای مسلح در گزارشی گفت دیگر هیچ یک از سفارتخانه‌های اسرائیل در امنیت نخواهد بود.

خبرگزاری «تسنیم»، یکشنبه ۱۹حمل، در گزارشی از برگزاری ‌مراسم بزرگداشت کشته‌شدگان حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، در حسینیه سپاه تهران خبر داد.

در این مراسم، که محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران، اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، و تنی چند از فرماندهان نظامی و انتظامی ایران حضور داشتند، یحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر ایران در امور نیروهای مسلح در یک سخنرانی به تبعات حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق پرداخت.

رحیم صفوی با اشاره به قانونی بودن حضور فرماندهان سپاه در سوریه و فراقانونی بودن حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: «این یعنی دیگر هیچ یک از سفارت‌های اسرائیل در امنیت نیست و لذا اسرائیل تا حالا از ترس۲۸سفارت‌خانه را تعطیل کرده است».

دستیار رهبر ایران در ادامه مدعی شد که اهداف آمریکا و اسرائیل در تغییر خاورمیانه و طرح آشتی اسرائیل با شکست مواجه شده است و افزود: «خاورمیانه جدید اسلامی با محوریت جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت».

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران،یک روز پیش در یک سخنرانی در حاشیه مراسم تشییع محمدرضا زاهدی فرمانده کشته شده نیروهای سپاه در سوریه گفت: «حمله به کنسولگری بی‌پاسخ نمی‌ماند و اسرائیل را پشیمان خواهیم کرد».

پنج‌شنبه ۱۶ فروردین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در واکنش به تهدیدهای مقامات ایرانی، گفته بود: «هر کسی که به ما حمله کند یا قصد انجام این کار را داشته باشد، هدف قرار می‌دهیم»

بعد از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق در دوشنبه ۱۳حمل، رهبر جمهوری اسلامی ایران ، و بسیاری از مقامات دیگر حکومت ایران در پیامهای جداگانه‌ وعده پاسخ قاطعانه به حمله اسرائیل داده‌اند و این کشور را به «انتقام سخت» تهدید کرده‌اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x