صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

از بین بردن ۱۸ تن از تروریست‌ها و اشرار مسلح در چابهار و راسک

نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران، در اطلاعیه‌ای از پایان عملیات گروه «جیش‌العدل» در شهرهای چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان خبر داد

پیک آفتاب: خبرگزاری «تسنیم»، بعدازظهر پنج‌شنبه «۱۶حمل» با انتشار اطلاعیه‌ای از قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرد که عملیات گروه جیش‌العدل در شهرهای چابهار و راسک پایان یافت و «امنیت و آرامش» در این شهرها برقرار شد.

معاون امنیتی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران : ۲ عنصر پشتیبان غیر ایرانی که زمینۀ حضور تروریست‌ها را برای انجام عملیات فراهم کرده بودند توسط دستگاه امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

در میان ۱۰ شهید حافظان امنیت، ۴ شهید بلوچ اهل سنت هستند.

روابط‌عمومی نیروی زمینی سپاه: ۱۸ تروریست‌ در حمله به مراکز نظامی راسک و چابهار به هلاکت رسیدند.

نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران، در اطلاعیه‌ای از پایان عملیات گروه «جیش‌العدل» در شهرهای چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

در این اطلاعیه، با اشاره به اینکه اعضای گروه جیش‌العدل «به قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم» به طور همزمان به ۵ نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی در شهرهای چابهار و راسک حمله کردند، تاکید شد که کلیه اعضای گروه جیش‌العدل در این عملیات کشته شدند.

بر اساس گزارش‌های خبرگزاری‌های دولتی ایران، به نقل از مقامات دولتی و فرماندهان سپاه پاسداران، در پی حملات جیش‌العدل به مقرات سپاه پاسداران در چابهار و راسک، ۱۱ نظامی و ۱۸ عضو این گروه کشته شد

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x